کشف کشتی مربوط به حمله "نورد استریم" در جزیره روگن آلمان

© Photo / ForsvarskommandoenМесто утечки на газопроводе "Северный поток-2" у берегов датского острова Борнхольм
Место утечки на газопроводе Северный поток-2 у берегов датского острова Борнхольм - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.03.2023
عضو شوید
کشتی که احتمالاً مربوط به حمله "نورد استریم" بوده در ساحل جزيره "روگن" پيدا شد.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه اشپیگل با اشاره به تحقیقات خود گزارش داد، مدل گشتی باواریا کروزر-50 که گفته می شود در هنگام آماده سازی حمله به نورد استریم استفاده شده است، در هوای آزاد در کیپ باگ جزیره روگن آلمان قرار دارد.
این نشریه می نویسد: "بر اساس گزارش "شپیگل"، کشتی ای که گروهی از بمب افکن ها در آن به سوی لوله های "نورد استریم" رفته بودند، در سرزمینی به نام "کیپ باک" در جزیره "روگن" قرار دارد."
علاوه بر این، همانطور که اشپیگل متوجه شد، ایمیل آدرس مورد استفاده برای اجاره کشتی ممکن است به اوکراین رابطه داشته باشد.
Яхты участников парусной регаты, которая проходит в рамках туристического проекта Золотое кольцо Боспорского царства в Керченском проливе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.03.2023
اسرار محرم حمله تروریستی به نورد استریم افشا شد
قابل ذکر است که پیش از این اشپیگل گزارش داده بود که کشتی 15 متری باواریا کروزر-50 توسط افراد ناشناس از طریق یک شرکت چارتر در جزیره روگن اجاره شده است. این نشریه همچنین عکسی از این کشتی را منتشر کرده است. این کشتی سفر خود را از بندر Rostock-Warnemünde آغاز کرد و پس از آن برای مدت کوتاهی در بندر Vik واقع در شمال جزیره لنگر زد.
گفتنی است انفجار دو خط لوله صادراتی روسیه، نورد استریم 1 و نورد استریم 2 در 26 سپتامبر رخ داد. سپس نشت گاز به یکباره در چهار نقطه به ثبت رسید. سوئد، دانمارک و آلمان در حال انجام تحقیقات هستند، اما هنوز به هیچ نتیجه مشخصی نرسیده اند. کرملین این وضعیت را یک اقدام تروریستی بین المللی خواند.روسیه در تلاش ایجاد یک کمیسیون مستقل بین المللی توسط دبیرکل سازمان ملل است تا درباره آنچه اتفاق افتاده است، تحقیق کند. مسکو پیش‌نویس قطعنامه شورای امنیت را آماده کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала