اسرار محرم حمله تروریستی به نورد استریم افشا شد

© Sputnik / Alexey Malgavko /  مراجعه به بانک تصاویر Яхты участников парусной регаты, которая проходит в рамках туристического проекта "Золотое кольцо Боспорского царства" в Керченском проливе
Яхты участников парусной регаты, которая проходит в рамках туристического проекта Золотое кольцо Боспорского царства в Керченском проливе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.03.2023
عضو شوید
اشپیگل نشریه آلمانی نوع مدل و مسیر شنا قایق تفریحی را که برای آماده سازی حمله تروریستی به خطوط لوله گاز نورد استریم از آن استفاده شده، افشا کرد.
به گزارش اسپوتنیک، این مجله می نویسد: "در مورد حمله تروریستی به خطوط لوله گاز نورد استریم در بحیره بالتیک، جزئیات جدیدی علنی می شود. کشتی ای که گمان می رود خرابکاران مواد منفجره را بر روی آن حمل کرده اند، کشتی بادبانی آندرومدا با بندر محل استقرار رسمی در بحیره بالتیک است.
Прокладка труб Северного потока-2 в водах Швеции - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.03.2023
چین از اهداف واقعی اخبار جدید نورد استریم نام برد
به نوشته اشپیگل، این کشتی 15 متری مدل "باواریا کروزر "50 توسط افراد ناشناس از طریق یک شرکت چارتر از جزیره روگن اجاره شده است.
گفته شده است که این کشتی بندر روستوک-وارنمونده را ترک کرد و پس از آن برای مدت کوتاهی در بندر ویک واقع در شمال جزیره لنگر انداخت.
پیش از این، دفتر تسارنوالی فدرال آلمان گفته بود که از 18 تا 20 جنوری 2023، یک کشتی ناشناس را در ارتباط با اجاره نامه مشکوک جستجو کرده است. این نهاد تأیید کرد که از این کشتی می توان برای حمل مواد منفجره استفاده کرد که با آن نورد استریم منفجر شد. به گفته تسارنوالی، هیچ مظنونی در میان کارمندان شرکت آلمانی اجاره‌ دهنده کشتی وجود ندارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала