چین از اهداف واقعی اخبار جدید نورد استریم نام برد

© Photo / Nord Stream 2/Axel SchmidtПрокладка труб "Северного потока-2" в водах Швеции
Прокладка труб Северного потока-2 в водах Швеции - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.03.2023
عضو شوید
کشور چین از اهداف واقعی سخن پرانی های جدید رسانه های امریکا در ارتباط نورد استریم نام برد.
به گزارش اسپوتنیک، نویسندگان روزنامه چینی گلوبال تایمز معتقدند که واشنگتن از تئوری های جدید منفجر کردن خطوط لوله نورد استریم و نورد استریم 2 برای بی ثبات کردن عرصه اطلاعاتی و منحرف کردن سوء ظن از خود استفاده می کند.
به گفته این نشریه، کاخ سفید در حال انجام بازی اطلاعاتی غیرصادقانه است، با مقایسه رسانه های امریکایی، نسخه را با یک "گروپ طرفدار اوکراین" که گفته می شود خطوط لوله را منفجر کرده است، با بمب های دودزا تکرار می کند.
Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров выступает на VIII Международном научно-экспертном форуме Примаковские чтения - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.03.2023
لاوروف تحقیقات منتشره شده در رسانه های غربی در مورد حمله تروریستی "نورد استریم" را شرم آور خواند
نویسندگان مقاله توضیح می‌دهند: "واشنگتن از این وضعیت آشفته لذت می‌برد و به احتمال زیاد رسانه‌های امریکایی را برای آلود کردن آب‌ها و همزمان تشدید مهار علیه متحدین فراآتلانتیک خود بسیج خواهد کرد که پیش‌بینی تحقیقات تحت حمایت سازمان ملل بعید است".
در عین حال، کارشناسانی که با گلوبال تایمز مصاحبه کرده اند نیز موافق هستند که تمام کمپاین اطلاعاتی پیرامون نورد استریم فقط برای منحرف کردن توجه مخاطبان است.
لی هایدونگ، استاد انستیتوت روابط بین‌الملل در پوهنتون امور خارجه چین به خبرنگاران گفت: "اگر ایالات متحده در پشت این خرابکاری بود، امریکایی‌ها قطعاً با دقت برنامه‌ریزی می‌کردند که چگونه شواهد را از بین ببرند یا پنهان کنند و آب‌ها را گل آلود کنند تا مردم را گمراه کنند.
رامپ خود شرکا را به روگردانی به سوی روسیه مجبور می سازد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.12.2021
گازپروم: خط لوله "نورد استریم2" آماده بهره برداری است
نیویارک تایمز پیش از این گزارش داده بود که یک گروپ طرفدار اوکراین که برنامه‌هایش لزوماً در کیف شناخته شده نبود، در پس اختلال در مسیر اصلی تامین گاز روسیه به اروپا بوده است. روزنامه آلمانی Zeit نیز به نوبه خود نوشت که آثار حمله به خطوط لوله به سمت اوکراین منتهی می شود. تایمز همچنین می نویسد که اطلاعات کشورهای غربی نام حامی ادعایی اوکراینی خرابکاری در نورد استریم را می دانند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала