روسیه یک کاپی از مكتوب مربوط به "نورد استریم" را در اختیار سازمان ملل قرار می دهد

© Sputnik / Sergey Guneevرامپ خود شرکا را به روگردانی به سوی روسیه مجبور می سازد
رامپ خود شرکا را به روگردانی به سوی روسیه مجبور می سازد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.03.2023
عضو شوید
معاون نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد میگوید که روسیه کاپی از نامه های را در مورد نورد استریم به مجمع عمومی و شورای امنیت سازمان ملل متحد توزیع کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پولیانسکی، معاون اول نماینده روسیه در تلگرام نوشت: مسکو در شورای امنیت و مجمع عمومی سازمان ملل نسخه‌ای از مکاتبات با آلمان، دانمارک و سوئد در مورد خرابکاری در خطوط لوله گاز نورد استریم را منتشر کرده است.
این دیپلمات تاکید کرد: "این اسناد به همکاران ما در سازمان ملل اجازه می دهد تا بررسی کنند که ادعاهایی مبنی بر اینکه این کشورها به ما در مورد پیشرفت تحقیقات خود اطلاع داده اند صحت ندارد."
انفجارهایی در 26 سپتمبر سال گذشته در دو خط لوله از روسیه به اروپا - نورد استریم و نورد استریم 2 - رخ داد. برلین، کپنهاگ و استکهلم خرابکاری هدفمند را رد نکردند. اپراتور Nord Stream AG اشاره کرد که وضعیت اضطراری بی سابقه است و تخمین زمان تعمیر غیرممکن است. دادستانی کل روسیه پرونده ای را در مورد یک اقدام تروریستی بین المللی آغاز کرد.
Место утечки на газопроводе Северный поток-2 у берегов датского острова Борнхольм - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.03.2023
کشف کشتی مربوط به حمله "نورد استریم" در جزیره روگن آلمان
پیش از این مسکو پیش نویس قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل را تهیه کرده بود که در آن از دبیرکل این سازمان خواسته شده بود تا یک کمیسیون بین المللی مستقل برای بررسی خرابکاری در نورد استریم تشکیل دهد. انتظار می رود رای گیری در مورد آن قبل از پایان ماه مارچ انجام شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала