هرش: سیاست خارجی امریکا نادانی کامل است

© AP Photo / Paul SakumaЖурналист Сеймур Херш. Архивное фото
Журналист Сеймур Херш. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.03.2023
عضو شوید
روزنامه‌نگار مشهور امریکایی گفت، که او بر این باور است که نفرت از رئیس جمهور کنونی روسیه و کمونیسم، امریکا را هدایت می‌کند.
به گزارش اسپوتنیک، سیمور هرش، نویسنده پژوهش درباره ای خرابکاری در نورد استریم، بر این باور است، که سیاست دولت جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده، به دلیل نفرت از ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و کمونیسم است.
او در مصاحبه ای با شبکه ای تلویزیونی CGTN چین گفت: "من فکر می کنم آنها صرفاً با نفرت از هر چیزی که به ویژه به پوتین و همچنین کمونیسم مربوط می شود، هدایت می شوند. آنها خودشان نیستند. به همین دلیل آنها کارهای احمقانه انجام می دهند".
Журналист Сеймур Херш. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.02.2023
روشنگری هرش درباره ای چرایی انفجار نورد استریم از سوی امریکا
به گفته این روزنامه نگار، سیاست خارجی امریکا "حماقت کامل" است.
او افزود: "مفهوم هژمونی امریکا دیگر کار نمی کند. این چیزی است که من به آن اعتراض دارم".
یادآوری می کنیم، که سیمور هرش برنده جایزه پولیتزر در ماه فیبروری مقاله ای درباره پژوهش اش درباره انفجار خطوط گاز منتشر کرد. نشریه او می‌گوید، که در جریان رزمایش ناتو بالتپس در تابستان 2022، شناگران امریکایی مواد منفجره را در زیر نورد استریم نصب کردند که نارویژی ها سه ماه پس آن را فعال کردند. هرش گفت، جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، پس از بیش از 9 ماه گفتگوی محرمانه با تیم امنیت ملی، تصمیم گرفت که نورد استریم را خراب کند. سپس، پنتاگون به ریانووستی گفت، که ایالات متحده هیچ پیوندی با انفجار خطوط لوله گاز روسیه در سال گذشته ندارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала