کارشناس فرانسوی توضیح می دهد که چگونه امریکا از گل آلود کردن آب ماهی می‌گیرد

© Photo / Kustbevakningen Место утечки на газопроводе "Северный поток 1". Архивное фото
Место утечки на газопроводе Северный поток 1. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.03.2023
عضو شوید
کارشناس فرانسوی: "ردپای اوکراینی" در خرابکاری در نورد استریم تلاشی از سوی آمریکا برای سلب مسئولیت از اقدام جنگی علیه آلمان است.
به گزارش اسپوتنیک، اریک دنس، رئیس مرکز مطالعات اطلاعاتی فرانسه در مصاحبه با اسپوتنیک گفت: انفجار در خطوط لوله گاز برای امریکایی ها و نروژی ها مفید است.
وی یادآور می شود که ناروی پس از آغاز درگیری اوکراین رکورد افزایش صادرات گاز به اروپا را ثبت کرده است. و البته با قیمت های بسیار بالاتر از گاز روسی.
مقاله ای در مورد "ردپای اوکراینی" سعی دارد افشاگری های سیمور هرش روزنامه نگار آمریکایی را خفه کند. جدی نیست که بگوییم افرادی توانستند خط لوله را از قایق بادبانی منفجر کنند، در حالی که این یک عملیات پیچیده در اعماق زیاد است: شما به غواصان متخصص نیاز دارید، باید نوع لوله و نوع مواد منفجره را بدانید.
خاطر نشان می شود که در پایان سپتامبر، هر دو خط لوله گاز صادراتی روسیه که در امتداد کف دریای بالتیک گذاشته شده بودند، نورد استریم و نورد استریم - 2 - در نتیجه خرابکاری شکست منفجر شدند. سویدن، دانمارک و آلمان در حال انجام تحقیقات هستند، اما هنوز به هیچ نتیجه مشخصی نرسیده اند. کرملین وضعیت فوق العاده را اقدامی تروریستی بین المللی خواند.
Журналист Сеймур Херш. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.02.2023
روشنگری هرش درباره ای چرایی انفجار نورد استریم از سوی امریکا
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала