رئیس شل: ال ان جی در زمستان امسال نجات دهنده ای اروپا شد

 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.03.2023
عضو شوید
رئیس زنجیره ای صنایع نفت‌ و گاز شل گفت، که گاز طبیعی مایع نجات دهنده ای اروپا در زمستان امسال بود.
به گزارش اسپوتنیک، ویل سوان رئیس شرکت نفت و گاز انگلیس شل گفت، در دسترس بودن گاز طبیعی مایع (LNG) به یک نجات برای اروپا تبدیل شده است.
وی در کنفرانس بین المللی انرژی Ceraweek در تگزاس هیوستون گفت: "چیزی که در زمستان امسال اروپا را نجات داد ، در دسترس بودن LNG است".
Gas burner - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.02.2023
پیش بینی جاپان درباره اروپا بدون گاز روسیه تا پایان 2023
ساوان خاطرنشان کرد: در جریان یک سال گذشته در آلمان می توان دو پایانه را برای واردات LNG راه اندازی کرد ، اگرچه پیش از آن "طی سالها" تنها بحث در مورد این موضوع وجود داشت.
پیش از این ، پیتر کلارک معاون ارشد LNG غول نفت و گاز امریکا Exxon Mobil گفت، که جستجوی گزینه های احتمالی گاز روسیه یک "کار پیچیده" برای کشورهای اروپایی خواهد بود. او افزود، که سوخت روسیه فدراسیون در حجم زیادی به منطقه آمده است.
یادآوری می کنیم، که صادرات خط لوله در جهت اروپا در برابر پس زمینه اروپا از امتناع از واردات گاز روسیه و همچنین مشکلات زیرساخت های صادراتی در جهت های اصلی کاهش یافته است. تحویل به اروپا در سال 2022 هر دو با توجه به مسیر اصلی ("جریان شمالی") و با توجه به مسیر تعادل ("Yamal -europe") متوقف شد و تقریباً سه بار از طریق سیستم حمل و نقل گاز اوکراین کاهش یافت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала