امریکا میخواست از انفجار نورد استریم بهره بردارد، اما افشا شد

© Sputnik / Sergey Guneevرامپ خود شرکا را به روگردانی به سوی روسیه مجبور می سازد
رامپ خود شرکا را به روگردانی به سوی روسیه مجبور می سازد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.03.2023
عضو شوید
ایالات متحده امریکا می خواهد به اشکال مختلف، چگونگی انفجار نورد استریم را به نفع خود فاش کند.
به گزارش اسپوتنیک، در رابطه با درز اطلاعات اخیر در مورد مسئولیت غرب در انفجارهای نورد استریم، مشخص می شود که چگونه ایالات متحده از این نشریات به نفع خود استفاده می کند.
این افشاگری می‌تواند دلیل یا بهانه‌ای برای توجیه خروج تدریجی ایالات متحده از درگیری باشد، زیرا واضح است که اوکراین، حتی با وجود کمک‌های نظامی که از ناتو و ایالات متحده دریافت می‌کند، پیروز نمی شود، اما فقط زمان این کار را انجام خواهد داد. او گفت که آیا این درست است یا خیر."
Место утечки на газопроводе Северный поток — 2 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.03.2023
امریکا احتمال دست داشتن کیف در حمله تروریستی به "نورد استریم" را مطرح کرده بود
وی افزود: [در گزارش‌ها گفته می‌شود که اینها گروه‌های طرفدار اوکراین هستند، اما دولت [کیف] لزوماً مقصر نیست و این مهم است، زیرا [این گروه] می‌تواند از هر ملیتی که باشد و منافع متفاوتی داشته باشد، اما زمانی که ما صحبت در مورد دولت اوکراین می کنیم، عواقب بسیار جدی خواهد داشت".
در همین حال، کانتی خاطرنشان کرد که به این ترتیب، افشای اطلاعات برای کسی مفید نیست، اما خود حملات مطمئناً برای کاخ سفید مفید است.
درست در آغاز درگیری [در اوکراین]، جو بایدن گفت که اگر روسیه عملیاتی را در اوکراین انجام دهد، این می تواند منجر به توقف نورد استریم شود. از سوی دیگر، عناصر زیادی وجود دارد که نشان می دهد ایالات متحده در پشت این خرابکاری، به قول کشورهای اروپایی، تا حدی است، زیرا آنها می خواستند آلمان را بیشتر درگیر فعالیت های محاربوی کنند.
میتوان گفت که چند ماه پیش دولت آلمان از این موضوع چشم پوشی کرد.
اما ما قبلاً ادعاهای شنیده‌ایم مبنی بر اینکه ارسال تانک‌های لئوپارد به اوکراین کمک می‌کند، که از قوی‌ترین تانک‌ها استند و می‌توانند به نحوی بر درگیری تأثیر بگذارند.
هدف دیگر، به گفته این کارشناس، تضعیف روابط روسیه و آلمان است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала