یکی از حامیان حمله به "نورد استریم" شناسایی شد

© AFP 2023 / JOHN MACDOUGALLСхема газопровода "Северный поток - 2"
Схема газопровода Северный поток - 2 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.03.2023
عضو شوید
روزنامه بریتانیایی تایمز مدعی است که اطلاعات کشورهای غربی نام "حامی" ادعایی اوکراینی خرابکاری در نورد استریم را می دانند.
به گزارش اسپوتنیک، نیویورک تایمز در آستانه حضور نیروهای اطلاعاتی گزارش داد که بر اساس آن یک گروه خاص طرفدار اوکراین که برنامه‌هایش لزوماً در کیف شناخته نشده بود، در پشت تعطیلی مسیر اصلی ارسال گاز روسیه به اروپا، شمال، قرار داشت. خطوط لوله جریان. روزنامه آلمانی Zeit نیز به نوبه خود نوشت که آثار حمله به خطوط لوله به سمت اوکراین منتهی می شود.
تایمز می‌گوید: "نام اسپانسر خصوصی ادعایی، یک اوکراینی که با دولت زلنسکی مرتبط نیست، چندین ماه است که در محافل اطلاعاتی دست به دست می‌شود، اما فاش نشده است".
به گفته این روزنامه، ظاهراً مقامات ناتو می خواستند از این طریق اوکراین را از اختلاف عمومی با دولت فدرال آلمان محافظت کنند.
به گفته این نشریه، یک هفته پس از خرابکاری، اطلاعات به اعضای هیئت اسکاندیناوی در بروکسل اطلاع داد که نه آمریکایی‌ها، نه روس‌ها یا پولندی‌ها در پشت این حملات نبودند، بلکه "یک شرکت خصوصی از اوکراین" بودند.
این روزنامه نوشت: "به آنها (کارکنان) گفته شد که این موضوع علنی نخواهد شد و به آنها گفته شد که از هرگونه سؤالی در مورد اینکه چرا تحقیقات رسمی در مورد تخریب خط لوله روسیه-آلمانی اینقدر کند پیش می‌رود، طفره بروند."
دمتری پسکوف - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.03.2023
واکنش کرملین به نشرات هدفمند درباره "نورد استریم"
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала