واکنش کرملین به نشرات هدفمند درباره "نورد استریم"

© Sputnik / Aleksey Nikolskyiدمتری پسکوف
دمتری پسکوف - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.03.2023
عضو شوید
پسکوف انتشارات جدید درباره انفجارها در نورد استریم را یک عملیات هماهنگ شده خواند.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور روسیه گفت: "انتشارات مربوط به انفجار در نورد استریم یک اقدام هماهنگ در رسانه ها است."

او با اظهار نظر در مورد نشریات نیویورک تایمز و زیت گفت: "بدیهی است که سازمان‌دهندگان این حمله می خواهند توجه ها را منحرف کنند. بدیهی است که این اقدام هماهنگ شدۀ رسانه ها است."

سخنگوی کرملین ابراز حیرت کرد که چگونه مقامات امریکایی مورد اشاره نشریات می توانند بدون تحقیق درباره حملات تروریستی به نورد استریم تصور کنند.
پسکوف همچنین اشاره کرد که روسیه هنوز اجازه ندارد در تحقیقات شرکت کند. به گفته وی، چند روز پیش مسکو یادداشت هایی در این باره از کپنهاگ و استکهلم دریافت کرد.
سخنگوی کرملین افزود: "این فقط عجیب نیست. بوی یک جنایت وحشتناک می دهد. حداقل، کشورهای سهامدار "جریان ها" و سازمان ملل باید خواستار تحقیقات شفاف فوری با مشارکت همه کسانی باشند که می توانند روشنگری کنند." .
روز قبل، نیویورک تایمز در مورد حضور اطلاعاتی گزارش داد که بر اساس آن برخی از گروه های طرفدار اوکراین ظاهراً پشت خرابکاری در خطوط لوله گاز بوده اند، که برنامه های آنها لزوماً در کی‌یف شناخته شده نبود. به نوبه خود، نشریه آلمانی Zeit نوشت که آثار حمله به خطوط لوله به سمت اوکراین منتهی می شود.
ادمیرال امریکایی به بحیره سیاه کشتی جنگی می فرستد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.03.2023
شناسایی کشتی ای یورش برنده بر نورد استریم
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала