شناسایی کشتی ای یورش برنده بر نورد استریم

© Photo / Public Domain/ U.S. Navy photoادمیرال امریکایی به بحیره سیاه کشتی جنگی می فرستد
ادمیرال امریکایی به بحیره سیاه کشتی جنگی می فرستد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.03.2023
عضو شوید
کشتی ای که از آن یورش به خط لوله ای گاز نورد استریم انجام شده بود، شناسایی شد.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه Die Zeit می نویسد، بازرسان آلمانی کشتی ای را که از آن در نورد استریم خرابکاری کردند، شناسایی کردند، و اثرهای است، که به اوکراین منتهی می شود.
Журналист Сеймур Херш. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.03.2023
روزنامه‌نگار امریکایی به گزارش نیویورک تایمز درباره ای انفجارهای نورد استریم خندید
در آغاز امروز، نیویورک تایمز گزارش داد، که بر اساس اطلاعات جدید، یک گروه طرفدار اوکراین حمله به خط لوله گاز را انجام داده است. در عین حال، چیزی در مورد ترکیب و رهبران احتمالی آن گفته نشده است. با این حال، این احتمال وجود دارد که عاملان خرابکاری با مقامات کیف ارتباط داشته باشند.
به گفته سیمور هرش روزنامه نگار امریکایی، برنده جایزه پولیتزر، این خرابکاری توسط ایالات متحده با کمک متحدان ناتو انجام شد: در تابستان، در طول تمرینات بالتوپس، شناگران امریکایی خطوط لوله گاز را ماین گذاری کردند و سه ماه بعد، نارویژی ها راه اندازی کردند. به گفته هرش، تصمیم برای راه اندازی این عملیات توسط جو بایدن، رئیس جمهور امریکا پس از بیش از 9 ماه گفتگوی محرمانه با تیم امنیت ملی اتخاذ شد. به گفته این روزنامه نگار، دلیل آن ترس بایدن بود که آلمان که گاز روسیه را از طریق نورد استریم دریافت می کند، نمی خواهد در کمک نظامی به اوکراین شرکت کند. واشنگتن این اتهامات را رد می کند.
یادآوری می کنیم، که در پایان سپتامبر، هر دو خط لوله گاز صادراتی روسیه که در امتداد کف دریای بالتیک گذاشته شده بودند - نورد استریم و نورد استریم - 2 - در نتیجه خرابکاری شکست منفجر شدند. سویدن، دانمارک و آلمان در حال انجام تحقیقات هستند، اما هنوز به هیچ نتیجه مشخصی نرسیده اند. کرملین وضعیت فوق العاده را اقدامی تروریستی بین المللی خواند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала