تمرین چین برای سرنگونی ماهواره های استارلینک

© Sputnik / Pavel GerasimovБМП-86А Народно-освободительной армии Китая
БМП-86А Народно-освободительной армии Китая - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.03.2023
عضو شوید
چین در حال یادگیری سرنگون کردن ماهواره های استارلینک به دلیل جنگ احتمالی با تایوان است.
به گزارش اسپوتنیک، ارتش جمهوری خلق چین (PRC) بر اساس تجربه عملیات نظامی ویژه روسیه (SVO) در اوکراین، می‌خواهد نحوه سرنگونی ماهواره‌های استارلینک در مدار پایین و همچنین محافظت از تانک‌ها و هلیکوپترهای خود را بیاموزد.
بر پایه ای تحلیل نزدیک به 100 نشریه در بیش از 20 مجله نظامی چین گزارش می دهد، که به این ترتیب، پکن انتظار دارد برای جنگ احتمالی با تایوان آماده شود، تایوانی که ایالات متحده جنگ افزارهای آن را فراهم می کند.
Артиллеристы бригады морской пехоты Тихоокеанского флота во время прибытия отряда боевых кораблей ВМС Китая в порт Владивостока, 2017 год - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.01.2023
تمرینات نظامی چین در نزدیکی تایوان
شش مقاله توسط دانشمندان ارتش آزادیبخش خلق چین (PLA) بر روی شبکه ماهواره ای Starlink که توسط SpaceX ایلان ماسک پرتاب شده است، تمرکز دارند. این شبکه حتی در صورت حمله به شبکه برق این کشور، ارتباطات امنی را برای ارتش اوکراین فراهم می کرد.
همچنین طبق تحلیل این آژانس، پژوهشگران چینی دریافتند که پکن باید توجه بیشتری به توسعه پهپادها داشته باشد. در مطالب مجله شرکت دفاع دولتی جمهوری خلق چین نورینکو، اشاره شده است که هواپیماهای بدون سرنشین "درهای" جنگ های آینده را خواهند شکست.
به نوبه خود، در یک مقاله که در ماه اکتوبر منتشر شده در مجله رسمی اداره دولتی علوم، فناوری و صنعت دفاعی چین، نشان داده شد که ارتش آزادیبخش خلق چین باید توانایی خود را برای محافظت از تجهیزات نظامی در برابر موشک‌های استینگر و جاولین که به هواپیما و " تانک های روسی" در اوکراین خسارت جدی وارد کرد و خطرآفرین هستند، توسعه دهد.
پیش از این، "کین گانگ" وزیر خارجه چین به ایالات متحده درباره درگیری و رویارویی مستقیم هشدار داد و واشنگتن را به تلاش برای مهار پکن متهم کرد. در همین راستا، وی همچنین درگیری‌های جاری در اوکراین را یادآور شد و از مقامات آمریکایی خواست تا هر کاری برای متوقف کردن آن انجام دهند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала