بازداشتن نیروهای ویژه بریتانیا از بکارگیری تیک تاک

© Photo / TikTok App/facebookTikTok App
TikTok App - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.03.2023
عضو شوید
نیروهای ویژه بریتانیا به دلیل ترس از جاسوسی از بکارگیری تیک تاک بازداشته شدند.
به گزارش اسپوتنیک، دیلی میل گزارش داد، که نیروهای ویژه بریتانیا به دلیل ترس از جاسوسی احتمالی خارجی از بکارگیری از تیک تاک منع شده اند.
در بیانیه ای این اداره آمده است: "همه عوامل SAS (سرویس هوایی ویژه) از بکارگیری تیک تاک/ TikTok و دیگر برنامه های رسانه های اجتماعی در تیلیفون های هوشمند نظامی خود منع شده اند. به اعضای این واحد نخبه و همچنین افرادی که در سایر ساختارهای نیروهای ویژه عضویت دارند اکیداً توصیه می شود از برنامه های کاربردی در تیلیفون های شخصی خود نیز استفاده نکنند".
تیک تاک - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.02.2023
کمیسیون اروپا استفاده از "تیک تاک" را برای کارمندانش ممنوع کرد
این اداره خاطرنشان می شود، که این ممنوعیت توسط واحد امنیت و اطلاعات نیروهای ویژه در بحبوحه نگرانی های فزاینده مبنی بر اینکه استفاده از برنامه های کاربردی رسانه های اجتماعی، به ویژه TikTok چین، می تواند منجر به دسترسی جاسوسان خارجی به داده های طبقه بندی شده شود، اعمال شد.
یادآوری می کنیم، که پیش از این، میشل دونلان، وزیر علوم، نوآوری و فناوری بریتانیا در مصاحبه با پولیتیکو گفته بود، که لندن قصد ندارد از اتحادیه اروپا و ایالات متحده در ممنوعیت استفاده مقامات از برنامه TikTok در تیلیفون های کاری پیروی کند. او اضافه کرد، که ممنوعیت اپلیکیشن TikTok گامی جدی است که نیازمند "پایه شواهد قابل توجهی" است که مقامات بریتانیا فاقد آن هستند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала