کمیسیون اروپا استفاده از "تیک تاک" را برای کارمندانش ممنوع کرد

© REUTERS / Dado Ruvicتیک تاک
تیک تاک - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.02.2023
عضو شوید
مقام‌های کمیسیون اروپا به مدیرعامل شرکت تیک تاک هشدار دادند که به قوانین اروپا احترام بگذارید.
به گزارش اسپوتنیک، کمیسیون اروپا به دلیل نگرانی‌های امنیتی کارمندان خود را از استفاده از رسانه‌های اجتماعی چینی "TikTok" منع کرده است.
پایگاه خبری پولتیکو در گزارشی به نقل از یک مقام ارشد اروپایی نوشته است که صبح‌ پنجشنبه کمیسیون اروپا به همه کارکنان خود دستور داده تا برنامه "تیک‌ تاک" را از تلیفون های همراه رسمی خود پاک کنند و همچنین اگر در گوشی‌های تلیفون شخصی خود هم برنامه‌های مرتبط با کار نصب کرده‌اند، باید این اپلیکیشن چینی را از تلیفون شخصی خود هم حذف نمایند.
Министр обороны Германии Урсула фон дер Ляйен - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.01.2023
رئیس کمیسیون اروپا: اوکراین باید از هر نوع سلاح برخوردار شود
در بخش دیگری از این ایمیل آمده است: "برای محافظت از اطلاعات کمیسیون اروپا و افزایش امنیت سایبری آن، تصمیم گرفته شده تا برنامه "تیک تاک" در دستگاه‌های شرکتی و دستگاه‌های شخصی ثبت‌نام شده در سرویس دستگاه تلیفون همراه کمیسیون به حالت تعلیق درآید". همچنین تاکید شده تا کارمندان کمیسیون اروپا در اولین فرصت و تا قبل از 15 مارچ نسبت به حذف این برنامه چینی از موبایل‌های خود اقدام کنند.
در ماه‌های اخیر، در سراسر اتحادیه اروپا، نظارت دولت‌ها بر تیک تاک که حدودا توسط 125 میلیون اروپایی استفاده می‌شود، افزایش یافته است. مقام‌های کمیسیون هم به مدیرعامل این شرکت هشدار دادند که به قوانین اروپا احترام بگذارد. با این حال تاکنون به جز مقام‌های دولتی در هالند، هیچ کشور دیگر اروپایی ممنوعیت استفاده از تیک تاک را عملی و اجرایی نکرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала