وزارت خارجه روسیه از برنامه های امریکا برای حمایت نظامی بلندمدت از نیروهای مسلح اوکراین خبر داد

© Sputnik / Evgeny OdinikovBuilding of the Ministry of Foreign Affairs of the Russian Federation in Moscow
Building of the Ministry of Foreign Affairs of the Russian Federation in Moscow - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.03.2023
عضو شوید
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که حمایت نیروهای مسلح اوکراین از سوی ایالات متحده برای بلندمدت طراحی شده است.
به گزارش اسپوتنیک، در بیانیه وزارت خارجه روسیه که در وب سایت این وزارتخانه منتشر شده است، آمده است که مقامات ایالات متحده قصد دارند در دراز مدت به حمایت نظامی از نیروهای مسلح اوکراین (AFU) ادامه دهند.
وزارت امور خارجه خاطرنشان کرد که در سالگرد آغاز عملیات نظامی ویژه مسکو در اوکراین، واشنگتن بسته کمک نظامی دو میلیارد دالری دیگر به کی‌یف را اعلام کرد. خاطرنشان می شود که شامل چندین نوع پهپاد، مجتمع هوانوردی CyberLux K8، مهمات HIMARS MLRS و سیستم های راکتی هدایت شونده لیزری، پوسته ها، تجهیزات مین زدایی و وسایل حفاظت الکترونیکی خواهد بود.
Украинский военнослужащий стоит перед американским и украинским флагами во время церемонии открытия военных учений Быстрый трезубец (15 сентября 2014). Яворив - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.03.2023
مشاور سابق سیا: شکست اوکراین اجتناب ناپذیر است
این وزارتخانه تاکید کرد: واشنگتن این واقعیت را کتمان نمی کند که این تجهیزات به طور ویژه از تولیدکنندگان سفارش داده می شود، به این معنی که روند تقویت نیروهای مسلح اوکراین برای بلندمدت طراحی شده است. وزارت امور خارجه افزود که این قصد تایید کننده آمادگی برای آموزش نظامیان اوکراینی تا زمانی که لازم باشد.
وزارت امور خارجه همچنین اعلام کرد که هدف از "فرمول صلح" رئیس جمهور اوکراین ولودیمیر زلنسکی ایجاد یک ائتلاف ضد روسیه است. آنها افزودند که مقامات کی‌یف سالگرد آغاز عملیات ویژه نظامی را با دسته ای دیگر از بیانیه های روس هراسانه جشن گرفتند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала