مشاور سابق سیا: شکست اوکراین اجتناب ناپذیر است

© AFP 2023 / YURKO DYACHYSHYNУкраинский военнослужащий стоит перед американским и украинским флагами во время церемонии открытия военных учений "Быстрый трезубец" (15 сентября 2014). Яворив
Украинский военнослужащий стоит перед американским и украинским флагами во время церемонии открытия военных учений Быстрый трезубец (15 сентября 2014). Яворив - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.03.2023
عضو شوید
ریکاردز مشاور سابق سیا: گام بعدی ایالات متحده در اوکراین تشدید جدید درگیری خواهد بود.
به گزارش اسپوتنیک، جیمز ریکاردز مشاور سابق سیا در مقاله ای برای Daily Reckoning نوشت که اوکراین در میدان نبرد شکست می خورد و تحریم های آمریکا علیه روسیه شکست خورده است، بنابراین تنها واکنش واشنگتن تشدید درگیری است.
وی در این مقاله خاطر نشان شده است که "افزایش تسلیحات ایالات متحده به اوکراین حیران کننده است. ما با استینگر MANPADS، تانک زره Javelin ATGM و سیستم پرتاب چندگانه راکتی HIMARS MLRS شروع کردیم، و سپس متعهد شدیم تانک هایی را به اوکراین ارائه دهیم. سپس، رئیس جمهور اوکراین، ولودیمیر زلنسکی، بدون از دست دادن یک لحظه، درخواست جت های جنگنده F-16 کرد. جو بایدن گفت نه، او در ابتدا به تانک ها نیز نه گفت."
نویسنده مقاله خاطرنشان کرد که هیچ یک از این اقدامات کمکی مؤثر نبود، در حالی که ارتش روسیه به آرامی و روشمند نیروهای مسلح اوکراین را در یک جبهه گسترده از بین می برد.
طیاره اف - 16  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.02.2023
نمایندگان کنگره به بایدن: جت‌های اف-16 را به اوکراین منتقل کنید
ریکاردز نتیجه گرفت: "واقعیت این است که زرادخانه های غربی به دلیل عرضه سلاح و مهمات به اوکراین به شدت کاهش یافته است. ذخایر اروپایی در ابتدا کم بود و وضعیت حتی بدتر شده است، زیرا کمبود را نمی توان به سرعت جبران کرد."
سیاستمداران غربی دائماً در مورد اینکه چگونه اوکراین باید روسیه را در میدان جنگ شکست دهد صحبت می کنند و به طور فزاینده ای سلاح به کی‌یف پمپاژ می کنند. کرملین پاسخ داد که کمک نظامی اساساً چیزی را حل نمی کند، بلکه تنها رنج مردم اوکراین را طولانی می کند. به گفته دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور دیمیتری پسکوف، اهداف عملیات ویژه محقق خواهد شد، آینده و موفقیت آن بدون تردید است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала