گروگان‌گیری جنایتکاران اوکراینی در منطقه بریانسک روسیه

© Sputnikشرطة لوغانسك
شرطة لوغانسك - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.03.2023
عضو شوید
بر اساس اطلاعات اولیه، چندین نفر از سوی جنایتکاران اوکراینی در یک فروشگاه در روستای لیوبچان در منطقه بریانسک به گروگان گرفته شده اند.
به گزارش اسپوتنیک، سخنگوی خدمات ایمرجنسی به ریانووستی گفت که چندین نفر از سوی جنایتکاران اوکراینی در یک فروشگاه در منطقه لیوبچان در شهر بریانسک به گروگان گرفته شده اند.
این منبع گفت: "در ابتدا چندین نفر در یک فروشگاه در منطقه لیوبچان دستگیر شدند. شرایط حادثه و هویت مهاجمان در حالت بررسی است."
پیش از این، الکساندر بوگوماز، والی منطقه گفته بود که جنایتکاران اوکراینی وارد روستا شده اند. آنها به سمت موتر تیراندازی کردند که در نتیجه یکی از اهالی محل کشته و یک کودک زخمی شد.
به گفته الکساندر بوگوماز، استاندار بریانسک نیروهای امنیتی هر کاری را که لازم است برای از بین بردن گروه خرابکاران انجام می دهند.
Поврежденный автомобиль на пограничном автомобильном пропускном пункте Новые Юрковичи в Брянской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.03.2023
ورود جنایتکاران اوکراینی به شهر بریانسک روسیه
مرکز روابط عمومی سازمان امنیت فدرال روسیه تأیید کرد که در منطقه کلیموفسکی در منطقه بریانسک "اقداماتی برای از بین بردن ملی گرایان مسلح اوکراینی که مرزهای دولتی را نقض کرده اند انجام می شود." این عملیات بطور مشترک با وزارت دفاع روسیه انجام می شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала