ورود جنایتکاران اوکراینی به شهر بریانسک روسیه

© Sputnik / Julia Zabolotko /  مراجعه به بانک تصاویر Поврежденный автомобиль на пограничном автомобильном пропускном пункте "Новые Юрковичи" в Брянской области
Поврежденный автомобиль на пограничном автомобильном пропускном пункте Новые Юрковичи в Брянской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.03.2023
عضو شوید
مقامات شهر بریانسک روسیه میگوید چند نفر در یک مغازه در روستای لیوبچان این شهر توسط جنایتکاران اوکراینی گروگان گرفته شده اند.
به گزارش اسپوتنیک، الکساندر بوگوماز، والی منطقه بریانسک گفت که بر اثر تیر باران یک موتر توسط جنایتکاران در منطقه کلیموفسکی شهر بریانسک، یک نفر کشته و یک کودک زخمی شده است.
رئیس منطقه بریانسک در کانال تلگرامی خود نوشت: امروز یک گروه جنایتکار و شناسایی از اوکراین به منطقه کلیموفسکی در قریه لیوبچانه نفوذ کرد. جنایتکاران به سمت موتر در حال حرکت تیراندازی کردند. در نتیجه گلوله باران یک نفر از اهالی کشته و یک کودک ده ساله زخمی شد."
گفته میشود این کودک به شفاخانه منتقل شد، او "کلیه کمک های لازم" را دریافت می کند، و قوای مسلح روسیه "تمام اقدامات لازم را برای از بین بردن گروه خرابکاران انجام می دهند."
شرطة لوغانسك - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.03.2023
گروگان‌گیری جنایتکاران اوکراینی در منطقه بریانسک روسیه
حمله دیگری توسط نیروهای مسلح اوکراین به منطقه کلیموفسکی انجام شد. بر اثر سقوط طیاره بدون سرنشین، یک ساختمان مسکونی در قریه سوشنی دچار حریق شد. خدمات عملیاتی و ایمرجنسی در محل است.
روستای لوماکوفکا، منطقه استارودوبسکی، در معرض آتش هاوان قرار گرفت. این تیر باران تلفات جانی نداشت اما به دو خانوار خسارت وارد شد. تیم خدمات اضطراری در محل است.
گزارش رسمی سازمان امنیت فدرال روسیه در مورد آنچه در منطقه بریانسک اتفاق می افتد: در منطقه مرزی کلیموفسکی در ولایت بریانسک، سازمان امنیت فدرال روسیه و قوای تحت فرمان وزارت دفاع فدراسیون روسیه در حال انجام اقداماتی برای نابودی ملی گرایان مسلح اوکراینی هستند که مرزهای دولتی را نقض کرده اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала