پوتین رویداد در منطقه بریانسک را یک یورش تروریستی خواند

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин выступает с ежегодным посланием Федеральному собранию
Президент РФ Владимир Путин выступает с ежегодным посланием Федеральному собранию - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.03.2023
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه رویداد در منطقه بریانسک را یک یورش تروریستی خواند و گفت: آنها به سمت غیرنظامیان آتش گشودند.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت: آنچه در 2 مارچ در منطقه بریانسک رخ داد یک اقدام تروریستی است.
رئیس جمهور روسیه گفت: ""آنها وارد منطقه مرزی شدند و به سمت غیرنظامیان تیراندازی کردند. دیدند یک خودروی غیرنظامی است، دیدند غیرنظامیان و کودکان آنجا نشسته اند. یک موتر نیوای معمولی است، اما آنها تیراندازی کردند".
شرطة لوغانسك - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.03.2023
گروگان‌گیری جنایتکاران اوکراینی در منطقه بریانسک روسیه
رئیس دولت روسیه افزود، که "همچنین افرادی" وظیفه دارند روس ها را از حافظه تاریخی، تاریخ، سنت ها و زبان محروم کنند.
الکساندر بوگوماز فرماندار منطقه بریانسک صبح امروز گفت، که خرابکاران وارد منطقه بریانسک شده و در آنجا به یک خودرو یورش بردند.
خبرگزاری های محلی به نقل از ماموران اجرای قانون گزارش دادند، که درگیری با خرابکاران اوکراینی در منطقه جریان دارد. سپس رسانه ها گزارش دادند، که در ساعات آینده، رئیس جمهور پوتین ظاهراً می تواند نشست اضطراری شورای امنیت را در مورد وضعیت منطقه بریانسک برگزار کند. سپاه داوطلب روسیه* (RDK*) مسئولیت آن را بر عهده گرفت. این گروه عمدتاً متشکل از نئونازی هایی است که به اوکراین گریخته اند.
یادآوری می کنیم، که در 2 مارچ، سرویس امنیت فدرال فدراسیون روسیه گزارش داده بود، که در منطقه مرزی کلیموفسکی در منطقه بریانسک، سرویس امنیت فدرال فدراسیون روسیه و نیروهای وزارت دفاع در حال انجام فعالیت هایی برای نابودی اوکراینی های مسلح ملی گرایانی که مرز را زیر پا گذاشته بودند، هستند. همچنین پیش از این از نفوذ عوامل خرابکار به منطقه و گروگانگیری توسط آنها خبر داده شده بود. گروه های خرابکار و شناسایی که به منطقه نفوذ کردند، چند نفر را زخمی کردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала