مدودف: رویداد امروز نشان دهنده ای پشتیبانی امریکا، ناتو و اتحادیه اروپا از تروریستان است

© Sputnik / Ekaterina Shtukina /  مراجعه به بانک تصاویر Председатель "Единой России", заместитель председателя Совета безопасности РФ Дмитрий Медведев
Председатель Единой России, заместитель председателя Совета безопасности РФ Дмитрий Медведев - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.03.2023
عضو شوید
معاون رئیس شورای امنیت روسیه گفت، که رویداد منطقه بریانسک نشان داد که امریکا، ناتو و اتحادیه اروپا از تروریستان پشتیبانی می کنند.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت روسیه گفت: "رویداد منطقه بریانسک نشان داد، که چه کسی واقعاً در ایالات متحده امریکا، ناتو و اتحادیه اروپا پشتیبانی می شود: یورش تروریستی به غیرنظامیان - این کشورها اکنون در اقدامات تروریستی رژیم اوکراین شرکت می کنند و رهبران آنها همدست مستقیم تروریستان هستند".
Нашивка на форме сотрудника ФСБ РФ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.03.2023
سرویس امنیت فدرال روسیه: خرابکاران را به درون اوکراین راندیم
او در تلگرامش نوشت: "رویدادهای امروز نشان داد که چه کسانی واقعاً در ایالات متحده، ناتو و اتحادیه اروپا حمایت می شوند. این "مردم آزادی‌خواه اوکراین" نیست که نمی‌خواهد به "مسکول مسکال" بازگردد. آنها تنها حرامزاده های نازی، زباله های تروریستی هستند که با تکان دادن یک پارچه زرد و سیاه بدبو به غیرنظامیان حمله می کنند".
او افزود: "اجازه دهید اکنون آنها را در لندن، پاریس، برلین و واشنگتن توجیه کنند. اینها فرزندان شما هستند، آقایان سوناک، ماکرون، شولز و بایدن! و نگرش ما نسبت به شما اکنون مانند آنها است. اکنون کشورهای شما با تروریستان شریک هستند. در اقدامات رژیم اوکراین شما همدست مستقیم تروریستان هستید".
یادآوری می کنیم، که الکساندر بوگوماز، فرماندار منطقه بریانسک، صبح پنجشنبه گفت، که یک گروه خرابکار و شناسایی از اوکراین به منطقه کلیموفسکی نفوذ کرده است. در نتیجه این حمله دو نفر کشته و یک کودک ده ساله زخمی شد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه حمله خرابکاران اوکراینی را اقدامی تروریستی خواند. سرویس امنیت فدرال روسیه تأیید کرد، که نیروهای امنیتی در حال انجام اقداماتی در منطقه بریانسک برای نابودی ملی‌گرایان مسلح اوکراینی هستند که وارد منطقه شده‌اند. اکنون وضعیت در منطقه بریانسک، همانطور که توسط سرویست امنیت فدرال روسیه گزارش شده است، تحت کنترل است: ملی گرایان اوکراینی به داخل خاک اوکراین رانده شده و پس از آن با یورش توپخانه ای گسترده مورد اصابت قرار گرفتند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала