سرویس امنیت فدرال روسیه: خرابکاران را به درون اوکراین راندیم

© Sputnik / Russian Federal Security Service /  مراجعه به بانک تصاویر Нашивка на форме сотрудника ФСБ РФ
Нашивка на форме сотрудника ФСБ РФ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.03.2023
عضو شوید
سرویس امنیت فدرال فدراسیون روسیه از یورش و راندن ناسیونالیست‌هایی اوکراینی که در منطقه بریانسک امروز درگیری ایجاد کرده بود، خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، مرکز روابط عمومی سرویس امنیت فدرال روسیه گزارش داد، که ملی‌گرایان اوکراینی که به منطقه بریانسک یورش برده بودند، به درون خاک اوکراین رانده شدند و یورش های توپخانه‌ای گسترده بر آنها انجام دادند.
Президент РФ Владимир Путин выступает с ежегодным посланием Федеральному собранию - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.03.2023
پوتین رویداد در منطقه بریانسک را یک یورش تروریستی خواند
در این بیانیه آمده است: "در نتیجه اقدامات انجام شده، ورود ملی گرایان اوکراینی در منطقه کلیموفسکی در منطقه بریانسک متوقف شد. به منظور جلوگیری از تلفات غیرنظامیان و آسیب به زیرساخت های غیرنظامی، دشمن به داخل خاک اوکراین تحت فشار قرار گرفت، جایی که یک انفجار بزرگ حمله توپخانه ای به او وارد شد".
سرویس امنیت فدرال روسیه تاکید کرد، که اکنون اوضاع در منطقه تحت کنترل است. خرابکاران در حال بیرون شدن از منطقه وضعیت اضطراری هستند، "تعداد زیادی مواد منفجره از انواع مختلف" پیدا شده است.
صبح روز پنجشنبه، اولکساندر بوگوماز، فرماندار منطقه، از نفوذ یک گروه خرابکاران اوکراینی به قلمرو منطقه بریانسک خبر داد. در لیوبچانی، این خرابکارا به سمت یک خودرو شلیک کردند و دو غیرنظامی را کشتند. افزون بر این، در روستای سوشانی، که همچنین در منطقه کلیموفسکی قرار دارد، یک ساختمان مسکونی بر اثر پرتاب مواد انفجاری از یک پهپاد آتش گرفت.
ولادیمیر پوتین این رویداد را یک یورش تروریستی خواند. او متوجه شد، که مهاجمان با دیدن یک خودروی غیرنظامی که در آن کودکان بود تیراندازی کردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала