زاخارووا: وزارت خارجه روسیه درباره یورش بر منطقه بریانسک گزارش خواهد داد

© Sputnik / The Ministry of Foreign Affairs of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر Официальный представитель Министерства иностранных дел России Мария Захарова во время брифинга в Москве
Официальный представитель Министерства иностранных дел России Мария Захарова во время брифинга в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.03.2023
عضو شوید
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت، که وزارت خارجه روسیه درباره یورش در منطقه بریانسک به جهان اطلاع خواهد داد.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت: وزارت امور خارجه روسیه اطلاعات مربوط به یورش خرابکاران اوکراینی در منطقه بریانسک را در همه ای سکوهای بین المللی به عنوان مدرک دیگری بر جنایتکاری رژیم کیف گزارش خواهد کرد.
Нашивка на форме сотрудника ФСБ РФ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.03.2023
سرویس امنیت فدرال روسیه: خرابکاران را به درون اوکراین راندیم
زاخارووا گفت: "وزارت امور خارجه این اطلاعات را در همه ای پلتفرم‌های بین‌المللی به عنوان مدرک دیگری بر جنایت‌کاری رژیم کی‌یف منتقل خواهد کرد و به این موضوع توجه بیشتری خواهد کرد، زیرا شرکای غربی - ما پیش از این می‌گفتیم شرکا، در واقع رژیم‌هایی هستند که مدت‌هاست که خود را بی‌اعتبار کرده‌اند - در حال حاضر هر کاری انجام می‌دهند تا تمام حقایق جنایاتی را که رژیم زلنسکی روز به روز بیشتر می‌شود نادیده بگیرند".
الکساندر بوگوماز، فرماندار منطقه بریانسک، صبح پنجشنبه گفت، که یک گروه خرابکار و شناسایی از اوکراین به منطقه کلیموفسکی نفوذ کرده است. در نتیجه این حمله دو نفر کشته و یک کودک ده ساله زخمی شد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه حمله خرابکاران اوکراینی را اقدامی تروریستی خواند. سرویس امنیت فدرال روسیه تأیید کرد، که نیروهای امنیتی در حال انجام اقداماتی در منطقه بریانسک برای نابودی ملی‌گرایان مسلح اوکراینی هستند که وارد منطقه شده‌اند. اکنون وضعیت در منطقه بریانسک، همانطور که توسط سرویست امنیت فدرال روسیه گزارش شده است، تحت کنترل است: ملی گرایان اوکراینی به داخل خاک اوکراین رانده شده و پس از آن با یورش توپخانه ای گسترده مورد اصابت قرار گرفتند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала