امریکا مشکل فساد در اوکراین را پذیرفت

© AP Photo / J. Scott ApplewhiteФлаги Украины и США у здания Капитолия в Вашингтоне
Флаги Украины и США у здания Капитолия в Вашингтоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.02.2023
عضو شوید
معاون وزیر دفاع امریکا گفت: واشنگتن مشکل فساد در اوکراین را به رسمیت می شناسد.
به گزارش اسپوتنیک، کالین کال، معاون وزیر دفاع ایالات متحده گفت، که ایالات متحده مشکل فساد در اوکراین را به رسمیت می شناسد، اما بر این باور است، که جنگ افزارهای ارائه شده برای هدف مورد نظر خود کار گرفته می شود.
او در نشست شنود در کنگره امریکا گفت: "من نه سال است که روی موضوع اوکراین کار می کنم و در تمام مدت تعامل ما، فساد مهمترین موضوعی بوده است که با نمایندگان مقامات اوکراین مطرح کردیم. ما فکر می کنیم که اوکراینی ها به درستی از آنچه به آنها داده می شود استفاده می کنند".
Премьер-министр Италии Марио Драги, президент Франции Эммануэль Макрон , канцлер Германии Олаф Шольц и Владимир Зеленский во время встречи в Киеве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.02.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
غرب به حقیقت وضعیت اسفناک اوکراین پی برد/ وعده پایان خوش هالیوودی غرب برای اوکراین خیالی است
یادآوری می کنیم، که فدراسیون روسیه پیش از این یادداشتی به کشورهای ناتو به دلیل فرستادن جنگ افزارها به اوکراین فرستاده بود. سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد، که هر محموله ای که دربیرگیرندهای جنگ افزارها برای اوکراین باشد به یک هدف قانونی برای روسیه تبدیل خواهد شد. وزارت امور خارجه فدراسیون روسیه اعلام کرد، که کشورهای ناتو با ارسال سلاح به اوکراین "با آتش بازی می کنند". دیمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور فدراسیون روسیه خاطرنشان کرد، که پمپاژ اوکراین با تسلیحات از غرب به موفقیت مذاکرات روسیه و اوکراین کمک نمی کند و تأثیر منفی خواهد داشت. لاوروف اظهار داشت، که ایالات متحده و ناتو مستقیماً در درگیری در اوکراین، از جمله نه تنها تامین تسلیحات، بلکه آموزش پرسنل در بریتانیا، آلمان، ایتالیا و سایر کشورها، دخالت دارند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала