هنوز هم اسرار به وجود آمدنCOVID-19 معلوم نیست

© AP Photo / Aaron FavilaIn this Tuesday, June 22, 2021 file photo, a health worker inoculates a woman with China's Sinovac COVID-19 vaccine at a temporary vaccination center in Manila, Philippines
In this Tuesday, June 22, 2021 file photo, a health worker inoculates a woman with China's Sinovac COVID-19 vaccine at a temporary vaccination center in Manila, Philippines - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.02.2023
عضو شوید
کاخ سفید: وزارت انرژی ایالات متحده در تجزیه، تحلیل و منشاء COVID-19 شرکت می نماید، اما مشخص نیست.
به گزارش اسپوتنیک، جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی ایالات متحده، در مورد گزارشات مربوط به نشت لابراتوار کووید، گفت: فعلاً هیچ قرینه در مورد منشاء ویروس کرونا وجود ندارد و وزارت انرژی ایالات متحده مصروف مطالعه‌ در این زمینه بوده است.
روز یکشنبه، مجله وال استریت به نقل از منابع گزارش داد که وزارت انرژی ایالات متحده به این نتیجه رسیده است که نشت آزمایشگاهی ویروس کرونا که آغازگر همه گیری است. به گفته منابع این نشریه، وزارت انرژی نتایج مربوطه را به کاخ سفید و کنگرس امریکا ارسال کرده است.
توافق ایران و چین در باره بازگشت نقدی پول نفت به ایران - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.12.2022
چین از کاهش قابل توجه سیاست ضد کووید خبر داد
سالیوان در مصاحبه باCNN گفت: "فعلاً هیچ پاسخ قطعی در مورد منشا آن وجود ندارد."
به گفته وی، رئیس جمهور بایدن به طور خاص خواستار این شد که لابراتوار های ملی که بخشی از وزارت انرژی هستند، در این تحلیل مشارکت داشته باشند، زیرا او می خواهد از هر ابزاری استفاده کند تا بتواند بفهمد چه اتفاقی افتاده است.
همانطور که ماکسیم ژاروف، دانشمند علوم سیاسی روسی اشاره می کند، ظهور دیگری از موضوع "کووید کیست؟" می گوید کاخ سفید از آن به عنوان وسیله ای برای بازدارندگی چین در جریان چانه زنی با پکن استفاده می کند: "این اظهارات سالیوان شبیه اقدامات هستوی کرملین است. فقط این "خط قرمز" واقعاً این تهدید واقعی برای چین است.
Эмблема Всемирной организации здравоохранения на дверях штаб-квартиры в Женеве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.01.2023
سازمان جهانی بهداشت از مقامات چین می‌خواهد که به سرعت آمار وضعیت کرونا را در این کشور مخابره کنند
قبلاً اشاره شد که اگر روسیه و چین با هم به این موضوع بپردازند، موضوع منشا کووید می تواند به مثابه وسیله برای بازدارندگی ایالات متحده نیز مورد استفاده قرار گیرد.
قبلاً اشاره شده بود که اگر روسیه و چین با هم به این موضوع بپردازند، موضوع منشا کووید می تواند به مثابه وسیله برای بازدارندگی ایالات متحده نیز مورد استفاده قرار گیرد.
وال استریت ژورنال با استناد به منابع خبر داد که وزارت انرژی ایالات متحده در مورد نشت لابراتوار Coronavirusبه پایان رسید، که پایه و اساس همه گیر را پایه گذاری کرد. این نشریه می نویسد که وزارت انرژی نتیجه گیری های مناسب را به کاخ سفید و کنگرس ایالات متحده ارسال کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала