سازمان جهانی بهداشت از مقامات چین می‌خواهد که به سرعت آمار وضعیت کرونا را در این کشور مخابره کنند

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر Эмблема Всемирной организации здравоохранения на дверях штаб-квартиры в Женеве
Эмблема Всемирной организации здравоохранения на дверях штаб-квартиры в Женеве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.01.2023
عضو شوید
تدروس آدهانوم گبریسوس، مدیرکل سازمان جهانی بهداشت بار دیگر از مقامات چینی خواست تا اطلاعات مربوط به وضعیت کرونا در این کشور را سریع‌تر منتقل کنند و همچنین اهمیت واکسیناسیون را یادآور شد.
به گزارش اسپوتنیک، رئیس سازمان جهانی بهداشت در یک نشست توجیهی گفت: "ما همچنان از چین می‌خواهیم که داده‌های به موقع، منظم و قابل اعتماد بیشتری در مورد بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میرها و همچنین توالی‌بندی کامل‌تر ویروس‌ها در زمان واقعی ارائه کند."
وی افزود که این سازمان نگران وضعیت چین است و اهمیت واکسیناسیون از جمله تقویت کننده برای محافظت در برابر انواع شدید ویروس کرونا و مرگ و میر را یادآور شد.
از ابتدای دسامبر 2022، مقامات چینی به تدریج اقدامات خود را برای مبارزه با عفونت کرونا که به مدت سه سال جزو سخت‌گیرانه‌ترین اقدامات در جهان بوده است، کاهش داده‌اند. از 8 ژانویه، آزمایش اجباری PCR در ورودی کشور و ایزوله سازی متمرکز برای افرادی که وارد چین می شوند، لغو می شود. در عین حال، کشور در حال افزایش در بروز کووید-19 است، در این زمینه، تعدادی از ایالت ها تصمیم گرفته اند اقدامات بیشتری را برای مسافرانی که از چین وارد می شوند، تشدید کنند.
Врач и пациент в ГКБ №40 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.12.2022
بلومبرگ روزانه 37 میلیون ابتلا به کووید-19 در چین را گزارش می‌دهد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала