زیردریایی هستوی امریکا وارد کوریای جنوبی شد

CC0 / Official U.S. Navy Page/MC1 James Kimber / Американская атомная подводная лодка USS Rhode Island
Американская атомная подводная лодка USS Rhode Island - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.02.2023
عضو شوید
زیردریایی اتمی امریکایی نوع "لس انجلس" به بوسان، کوریای جنوبی رسید.
به گزارش اسپوتنیک، نیروی دریایی اقیانوس آرام امریکا روز شنبه در شبکه های اجتماعی اعلام کرد که یک زیردریایی هستوی نوع لس آنجلس برای بازدید وارد کوریای جنوبی شده است.
طبق گزارشات که این زیردریایی در یک "بازدید برنامه ریزی شده" به بندر بوسان رسیده است. تاریخ دقیق ورود و تاریخ تخمینی بازدید فاش نشده است. نیروی دریایی اقیانوس آرام ایالات متحده عکس هایی از زیردریایی با پرچم های ملی ایالات متحده و کوریای جنوبی و همچنین خدمه نیروی دریایی کوریای جنوبی در استقبال از ورود زیردریایی منتشر کرد.
اسپرینگفیلد، یکی از زیردریایی های نوع "لس آنجلس" که به طور دائم در گوام مستقر و به طور منظم در منطقه عملیات نیروی دریایی هفتم ایالات متحده، انجام عملیات امنیتی دریایی و حمایت از منافع امنیت ملی فعالیت می کند.
قابل ذکر است که نوامبر گذشته، کوریای جنوبی و ایالات متحده همچنین توافق کردند که تعداد و شدت استقرار نیروهای استراتژیک ایالات متحده در شبه جزیره را افزایش دهند.
Место утечки на газопроводе Северный поток-2 у берегов датского острова Борнхольм - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.02.2023
چگونه ایالات متحده تضعیف نورد استریم را توضیح داد؟
ناگفته نباید گذاشت که قبلا گزارش شده بود که زیردریایی هستوی امریکا می تواند در رزمایش کوریای جنوبی و سپر آزادی ایالات متحده در ماه مارچ شرکت کند. خبرگزاری یونهاپ به نقل از منابع گزارش می دهد که استقرار کشتی جنگی هستوی امریکا در تمرینات مشترک این ائتلاف در ماه مارچ شرکت کردند. همچنین در ماه فبروری، طیاره های جنگی بمب افکن استراتژیک ایالات متحده در تعدادی از تمرینات نیروی هوایی در کنار کوریای جنوبی شرکت کردند. سال گذشته، ایالات متحده ناو هواپیمابر "رونالد ریگان" را برای تمرینات به کوریای جنوبی و جاپان فرستاد.
وزارت خارجه کوریای شمالی پیشتر اعلام کرد که استقرار تسلیحات راهبردی امریکا در شبه جزیره کوریای و ادامه اقدامات خصمانه علیه کوریای شمالی، از جمله تمرینات نظامی، ممکن است توسط پیونگ یانگ به عنوان اعلام جنگ تلقی شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала