چگونه ایالات متحده تضعیف نورد استریم را توضیح داد؟

© Photo / ForsvarskommandoenМесто утечки на газопроводе "Северный поток-2" у берегов датского острова Борнхольм
Место утечки на газопроводе Северный поток-2 у берегов датского острова Борнхольм - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.02.2023
عضو شوید
خبرنگار امریکایی میگوید که ایالات متحده تضعیف "نورد استریم" را به حمایت از ناتو توسط اروپا توضیح داد.
به گزارش اپوتنیک، به گزارش اسپوتنیک، سیمور هرش خبرنگار امریکایی در مصاحبه با شبکه تلویزیونی RT اعلام کرد که دولت جو بایدن انفجار خطوط لوله "نورد استریم" را بعنوان ضرورت مجبور کردن اروپا برای ادامه حمایت از ناتو توضیح می دهد.
خبرنگار افزود: " بایدن این کار را برای این انجام داد که مزاحم آلمان و اروپای غربی شود تا در فرارسیدن سریع زمستان خط لوله (نورد استریم) را باز کند. دولت آلمان تحریم هایی را اعمال کرد تا خط لوله را متوقف کند، اما آنها کوشش دارد تا خط لوله جدید را باز کند".
به گفته او هدف این ماموریت هم همین است: ایالات متحده مراقب است که اروپا از حمایت از ائتلاف آتلانتیک شمالی دست نکشد و با عرضه سلاح ها به مشارکت در آنچه که "به طور کامل یک جنگ نیابتی علیه روسیه است" ادامه دهد.
جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.02.2023
بایدن به شکل علنی اشاره به طرح تخریب " نورد استریم" کرد
سیمور هرش خبرنگار مطرح امریکایی و برنده جایزه پولیتزر (1970) برای تحقیق درخصوص قتل عام ساکنان غیر نظامیان در زمان جنگ ویتنام توسط سربازان امریکایی می باشد.
وی اوایل ماه فبروری نتایج تحقیقات خود در خصوص انفجار در خطوط لوله "نورد استریم" را منتشر کرد که بر مبنای آن غواصان امریکایی در جریان مانور مشترک ناتو مواد منفجره را روی این خطوط نصب نموده بودند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала