بایدن به شکل علنی اشاره به طرح تخریب " نورد استریم" کرد

© Sputnik / Pavel Bednyakov /  مراجعه به بانک تصاویر جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا
جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.02.2023
عضو شوید
بایدن با قول علنی در مورد توقف نورد استریم در اخبار شبانه بخش شده جو بایدن در پاسخ به سوال روزنامه نگار گفت ما نورد استریم را متوقف خواهیم کرد و ما می دانیم که چگونه این کار را انجام دهیم.
به گزارش اسپوتنیک، سیمور هرش، روزنامه‌نگار امریکایی در مصاحبه با RT گفت، جو بایدن، رئیس‌جمهور امریکا با صحبت علنی در مورد طرح خرابکاری نورد استریم، محرمانه بودن آن را نقض کرد.
به گفته او، طی سه هفته پس از این که بایدن در این جلسه از این طرح مطلع شد، او علنا اعلام کرد که ایالات متحده می تواند خطوط گاز روسیه را متوقف کند.
Прокладка трубопровода Северный поток - 2 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.02.2023
دوما روسیه: خواستار تحقیقات بین المللی در مورد انفجارات خط لوله گاز "نورد استریم" شد
برنده جایزه پولیتزر یاد آور شد که "رئیس جمهور در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: "ما نورد استریم را متوقف خواهیم کرد". بعد از این حرف ها، سوال روزنامه نگار مطرح شد. همه اینها شناخته شده و مستند شده و در اخبار شبانه پخش شده است. روزنامه نگار پرسید، "چطور این کار را می کنی؟" او (بایدن) گفت: "من به شما می گویم، ما می دانیم که چگونه این کار را انجام دهیم. ما می توانیم این کار را انجام دهیم".
خبرنگار اضافه کرد: "این موضوع گروه طرح که این طراحی را آماده کرده بودند، ناراحت ساخت، زیرا همه چیز به عنوان یک عملیات مخفیانه طراحی شده بود."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала