کمک بیش از 23 میلیون دالری کانادا به اوکراین

© Fotolia / Olddaysکانادا
کانادا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.02.2023
عضو شوید
کانادا یک بسته کمکی به مبلغ بیش از 23 میلیون دالری به اوکراین ارائه خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت خارجه این کشور اعلام کرد که کانادا بسته کمکی بیش از 32 میلیون دالری کانادا برای حمایت از اوکراین ارائه خواهد کرد.
وب سایت دولت کانادا در بیانیه ای اعلام کرد: "ملانی جولی، وزیر امور خارجه، امروز کمک 32 میلیون دالری کانادا برای حمایت از تقویت بیشتر امنیت و ثبات اوکراین را اعلام کرد."
همانطور که اشاره شد، این مبلغ شامل 7.5 میلیون دالر کانادا برای مین پاکی، بیش از 13 میلیون دالر برای تلاش های پاسخگویی و بیش از 12 میلیون دالر برای مقابله با تهدیدات کیمیایی، بیولوژیکی، رادیولوژیکی و هستوی است.
Турецкие военные на танках Leopard 2A4 рядом с сирийской границей. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.02.2023
وزارت دفاع پولند: تانک های لئوپارد از پولند قبلا وارد اوکراین شده اند
ناگفته نماند که روسیه پیش از این به دلیل ارسال تسلیحات به اوکراین یادداشتی برای کشورهای ناتو ارسال کرده بود. سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد که هر محموله ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد به یک هدف قانونی برای روسیه تبدیل خواهد شد. وزارت امور خارجه فدراسیون روسیه اعلام کرد که کشورهای ناتو با ارسال سلاح به اوکراین "با آتش بازی می کنند". دیمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور فدراسیون روسیه خاطرنشان کرد که عرضه تسلیحات به اوکراین از سوی غرب به موفقیت مذاکرات روسیه و اوکراین کمک نمی کند و تأثیر منفی خواهد داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала