کوریای شمالی: میدان‌های هوایی دشمن را با خاکستر یکسان می کنیم

© AFP 2023 / KCNA / KNS Испытательный пуск межконтинентальной баллистической ракеты (МБР) нового типа «Хвасонпхо-17» в КНДР
Испытательный пуск межконтинентальной баллистической ракеты (МБР) нового типа «Хвасонпхо-17» в КНДР - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.02.2023
عضو شوید
آژانس تلگراف مرکزی کوریای شمالی: گلوله های 600 میلی متری MLRS کوریای شمالی می تواند میدان های هوایی دشمن را تبدیل به "خاکستر" کند.
به گزارش اسپوتنیک، آژانس تلگراف مرکزی کوریای شمالی (KCNA) گزارش می دهد که پرتابه های سیستم راکت پرتاب چندگانه فوق العاده بزرگ 600 میلی متری (MLRS) کوریای شمالی می تواند میدان های هوایی دشمن را "خاکستر" کند.
پیش از این گزارش شده بود که کوریای شمالی بامداد دوشنبه پرتاب دو پرتابه از این نوع MLRS به سمت دریای جاپان را تایید کرده است که آنها به ترتیب 395 و 337 کیلومتر پرواز کردند. به گفته ارتش کوریای جنوبی، برد پرواز 390 و 340 کیلومتر بوده است.
گزارش شده است که این MLRS 600 میلی متری "جدیدترین سیستم" است که یکی از "سلاح های حمله هسته ای استراتژیک" کوریای شمالی است و پیونگ یانگ به اندازه کافی از آنها برخوردار است، یک عدد برای هر میدان هوایی دشمن، که اامکان حمله به هر فرودگاه را با 4 راکت فراهم کی کند.
در این بیانیه آمده است: "در پایان دسامبر سال گذشته، در مراسم معرفی (این MLRS به کمیته مرکزی حزب)، آکادمی علوم دفاعی و مؤسسه تسلیحات هسته‌ای نظر صریح داشتند که قدرت انفجاری چهار گلوله های MLRS می توانند فرودگاه عملیاتی دشمن را فلج کرده و آن را بسوزانند."
خاطرنشان می شود که این رزمایش ها آمادگی مستمر برای مهار دشمن و اراده ارتش خلق کوریای شمالی برای پاسخ به اقدامات نیروهای هوایی مشترک آمریکا و کوریای جنوبی را نشان داد.
کوریای جنوبی و آمریکا روز یکشنبه یک رزمایش هوایی مشترک با شرکت هواپیماهای اف-16 آمریکا و یک بمب افکن سنگین B1-B و همچنین جنگنده های F-35A و F-15K نیروی هوایی کوریای جنوبی برگزار کردند. سئول در آن زمان اعلام کرد که این رزمایش ها در پاسخ به پرتاب موشک بالستیک قاره پیمای Hwaseong-15 (ICBM) توسط کوریای شمالی در روز شنبه برگزار می شود.
Истребитель ВВС США F-35 Lightning II - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.02.2023
جاپان و امریکا رزمایش هوایی مشترک برگزار کردند
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала