جاپان و امریکا رزمایش هوایی مشترک برگزار کردند

© Photo / Public DomainИстребитель ВВС США F-35 Lightning II
Истребитель ВВС США F-35 Lightning II - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.02.2023
عضو شوید
جاپان و امریکا رزمایش هوایی مشترک با حضور هواپیماهای اف-15، اف-16 و بی-1 برگزار کردند.
به گزارش اسپوتنیک، نیروی دفاع از خود هوایی جاپان در بیانیه ای اعلام کرد، که جاپان و ایالات متحده در واکنش به آزمایش موشکی کوریای شمالی، تمرینات هوایی مشترکی را بر فراز دریای جاپان انجام دادند.
این فرماندهی در بیانیه‌ای در تویتر اعلام کرد: "در 19 فیبروری، جنگنده‌های F-15 نیروی هوایی دفاع از خود تمرینات تاکتیکی مختلفی را همراه با بمب‌افکن‌های B1 نیروی هوایی امریکا و جنگنده‌های F-16 در حریم هوایی بر فراز دریای جاپان انجام دادند".
Военные США и Японии во время учений Яма сакура (Yama Sakura) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.02.2023
جاپان و امریکا رزمایش هوایی مشترک برگزار می‌کنند
در این پیام آمده است: "نیروی دفاع شخصی هوایی و نیروی هوایی امریکا در زمان صلح به همکاری خود ادامه خواهند داد و آمادگی خود را برای پاسخگویی به هر موقعیتی حفظ خواهند کرد".
یادآوری می کنیم، که کوریای شمالی روز شنبه یک موشک بالستیک قاره پیما "هواسونگ-15" پرتاب کرد. به گفته آژانس مرکزی تلگراف کوریای شمالی (CTAC)، پرتاب از فرودگاه بین المللی پیونگ یانگ انجام شده است. این موشک به ارتفاع 5768 کیلومتری رسید و 989 کیلومتر را در 4015 ثانیه طی کرد. همانطور که یاسوکازو هامادا، وزیر دفاع جاپان دیروز گفت، طبق گفته ارتش، یک موشک بالستیک قاره پیما که توسط کوریای شمالی شلیک شد، زمانی که در یک مسیر متعارف پرتاب شود، می تواند مسافت 14000 کیلومتر را بپیماید و به سرزمین اصلی امریکا برسد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала