Rostec از افزایش تولید راکت های خطرناک " کینژال " خبر داد

© Photo / Ministry of Defence of the Russian Federationنشریه: نظامیان امریکایی چگونه میخواهند راکت های مافوق سرعت صوت روسیه و چین را سقوط دهند
نشریه: نظامیان امریکایی چگونه میخواهند راکت های مافوق سرعت صوت روسیه و چین را سقوط دهند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.02.2023
عضو شوید
Chemezov رئیس Rostec"" از افزایش تولید راکت های ""Daggers حین آغاز عملیات نظامی در اوکراین خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، روسیه تولید راکت های مافوق صوت " کینژال " را افزایش داده است. این خبر در کانال تلویزیونی Zvezda Plus توسط سرگئی چمزوف رئیس شرکت دولتی Rostec روسیه علنی اعلام شد.
به گفته وی، در ابتدا مقدار زیادی از چنین مهمات مورد نیاز نبود، اما از آغاز عملیات خاص نظامی در اوکراین، تولید آنها رو به افزایش یافت. چمزوف همچنین گفت که اکنون Rostec در حال تولید حجم عظیمی از محصولات برای وزارت دفاع است و برای برخی از اقلام 50 برابر افزایش بافته است. وی تصریح کرد که معمولاً ارقام تولید تسلیحات توسط کارخانه های تولید مهمات اعلام می گردد.
نشریه: نظامیان امریکایی چگونه میخواهند راکت های مافوق سرعت صوت روسیه و چین را سقوط دهند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.12.2022
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
راکت های کینژال را در برابر سامانه های پدافند هوایی اوکراین آسیب ناپذیر است
استعمال راکت "کینجال" در عملیات نظامی روسیه در اوکراین
پیش از این، جنرال سرگئی کوبیلاش، قوماندان قوای هوایی دوربرد قوایی هوافضای فدراسیون روسیه، راپور داده بود که عَمله طیاره دوربرد، که با راکت های مافوق صوت کینژال مسلح شده بود، قبلاً بر آن تسلط داشته اند. وی خاطرنشان کرد که این مجموعه قبلاً در طول استفاده در یک عملیات نظامی خاص در اوکراین خود را نشان داده است. وی تصریح کرد: "از کینژال بارها برای انهدام اهداف زمینی استفاده شده است".
والری گراسیموف ستردرستیز قوای مسلح روسیه افاش کرد که کینژال ها در برابر سیستم های دفاع هوایی اوکراین آسیب ناپذیر است. وی خاطرنشان کرد: در طول عملیات، برای اولین بار از سلاح های مافوق صوت در شرایط جنگی استفاده شده است.
به نوبه خود، سرگئی سوروویکین جنرال روسی تأیید کرد که جدیدترین راکت های هواپیمای مافوق صوت خود را به خوبی در اصابت به اهداف ثابت کرده اند. به گفته وی، هیچ یک از دستگاه دافع هوا دشمن توان مقاومت در برابر این راکت ها را ندارد. جنرال همچنین به بالاترین دقت راکت های کروز استراتژیک پرتاب شده از هوا اشاره کرد.
همچنین گزارش شد که علاوه بر کینژال، طیارت قوای هوایی دوربرد - تکتیکی و عملیاتی با استفاده از راکت‌های کروز دوربرد Kh-101، Kh-22، Kh-32، Kh-35U و راکت های هدایت شده ضد کشتی X-59 حمله متقابل را در اوکراین انجام دادند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала