سیا: بایدن آمادگی ختم درگیری اوکراین را می گیرد

© Sputnik / Pavel Bednyakov /  مراجعه به بانک تصاویر جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا
جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.02.2023
عضو شوید
ریکاردز مشاور سابق سیا گفت که بایدن در حال آماده نمودن ختم وحشتناک برای درگیری در اوکراین است.
به گزارش اسپوتنیک، جیمز ریکاردز مشاور سابق سیا طی مقاله ای برای دیلی رکونینگ نوشت، جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده در حال آمادگی ختم وحشتناک برای درگیری در اوکراین است.
در این نشریه آمده است: احتمال می دهم که بایدن ناامید شده است که نیروها را به غرب اوکراین می فرستد. می توانید تصور کنید چه چیزی ممکن است، درست پیش نرود. این وضعیت می تواند به سرعت به یک جنگ مستقیم بین ایالات متحده و روسیه تبدیل شود، و نه به یک جنگ نیابتی، همانطور که اکنون است.
Подземные склады и штабы боевиков Хайят Тахрир аш Шам (террористическая организация, запрещена на территории РФ) в районе под Алеппо - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.02.2023
درگیری در اوکراین باعث تخریب دیپوهای تسلیحاتی اروپا شده است
این مقاله خاطرنشان می‌کند که دولت بایدن اساساً درگیری در اوکراین را به یک بحران وجودی برای ایالات متحده و ناتو تبدیل کرد، که هرگز نباید چنین می‌شد زیرا کیف هرگز یکی از منافع حیاتی واشنگتن نبود. ریکاردز می نویسد، اما این تهدید علیه روسیه وجود دارد و تسلیم نخواهد شد.
به نظر او، روسیه از نظر نظامی در این درگیری پیروز خواهد شد، زیرا کمک های غرب ممکن است جنگ را طولانی کند، اما بر نتیجه نهایی تأثیر نخواهد گذاشت. مشاور سابق سیا می گوید که این امر اجتناب ناپذیر را به تأخیر می اندازد و افراد بیشتری را بیهوده می کشد.
روسیه بارها اشاره کرده است که هدف ناتو درگیری است و نسبت به تجمع نیروهای آن در اروپا ابراز نگرانی کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала