درگیری در اوکراین باعث تخریب دیپوهای تسلیحاتی اروپا شده است

© SputnikПодземные склады и штабы боевиков "Хайят Тахрир аш Шам" (террористическая организация, запрещена на территории РФ) в районе под Алеппо
Подземные склады и штабы боевиков Хайят Тахрир аш Шам (террористическая организация, запрещена на территории РФ) в районе под Алеппо - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.02.2023
عضو شوید
Financial Times: درگیری در اوکراین باعث کاهش تسلیحات در دیپلوها تسلیحاتی و مهمات اروپایی شده است.
به گزارش اسپوتنیک، در بسیاری وزارت های دفاع مطلع شده اند که عملاً چیزی در دیپوهای مهمات ایشان باقی نمانده است، انبارها خالی شده اند.
یک سال جنگ در اوکراین تسلیحات اروپایی را خالی کرد. وزیران دفاع بسیاری از کشور های اروپایی اطلاع دادند که تقریباً چیزی باقی نمانده است.
آنطور که این روزنامه می نویسد، در پس زمینه چنین وضعیتی، مکالمات وزرای دفاع غرب که این هفته در مقر ناتو ملاقات کردند و در کنفرانس امنیتی مونیخ شرکت خواهند کرد، مملو از "ابروهای اخم شده و نگاه های نگران" است. Financial Times می افزاید، وزیران در تعجب هستند که چه مدت و چگونه می توانند سطح حمایت از اوکراین را حفظ کنند.
 لندن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.02.2023
بحث لندن و کیف در مورد تولید تسلیحات در اوکراین
همانطور که در مقاله اشاره شده است، درگیری در اوکراین فشار زیادی را بر بخش دفاعی اروپا که از آمادگی ناکافی برخوردار است، وارد کرده است. کارخانه های اروپایی به مشکلات قادر به تولید تسلیحات کافی برای رفع نیازهای هفتگی کیف هستند. مدت انتظار برای برخی مهمات بیش از دو برابر شده است.
در این پیام آمده است که کشورهای ناتو شرقی تجهیزات شوروی را که اردوی اوکراین می‌داند چگونه از آنها استفاده کند، تمام شده است. آنها به ترمیم نیاز دارند.
این نشریه خاطرنشان می کند، مشکل کشورهای اروپایی در این است که "اقتصاد نظامی روسیه حداقل یک سال است که کار می کند. اما اروپا تازه شروع به کار کرده است".
روسیه به دلیل ارسال تسلیحات به اوکراین یادداشتی به کشورهای ناتو فرستاد. سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد، هر محموله ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد به یک هدف قانونی برای روسیه تبدیل خواهد شد. وی هشدار داد، از آنجایی که غرب تسلیحات دور برد بیشتری به اوکراین پمپاژ می کند، اهداف جغرافیایی عملیات ویژه بیشتر و بیشتر از خط فعلی پیش می رود. وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که غرب باید درک کند که تامین تسلیحات به اوکراین امنیت این کشور را تقویت نمی کند.
دیمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور فدراسیون روسیه خاطرنشان کرد که پمپاژ اوکراین با تسلیحات از غرب به موفقیت مذاکرات روسیه و اوکراین کمک نمی کند، بلکه تأثیر منفی دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала