بحث لندن و کیف در مورد تولید تسلیحات در اوکراین

© Sputnik / Vladimir Pesnya لندن
 لندن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.02.2023
عضو شوید
تلگراف: لندن و کیف در حال مذاکره برای تولید تسلیحات بریتانیایی در اوکراین هستند.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه تلگراف می نویسد؛ مقامات صنایع دفاعی بریتانیا در حال مذاکره با همتایان اوکراینی خود در مورد طرح های برای تولید تسلیحات انگلیسی در اوکراین هستند.
وی افزود: "ممکن است طبق برنامه ریزی های انجام شده، سلاح ها و خودروهای نظامی انگلیسی در اوکراین تولید شود که به معنای تعمیق روابط این کشور با ناتو خواهد بود. مقامات ارشد صنایع دفاعی انگلیس در حال مذاکره با همتایان خود در کیف هستند و هرگونه توافقی صورت خواهد گرفت. این روزنامه می‌گوید که تقویت قابل توجه روابط بریتانیا با اوکراین است.
قوای مسلح پولند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.02.2023
پولند می خواهد تسلیحات بیشتر به اوکراین بفرستد
همانطور که اشاره شد، نمایندگان بریتانیا به اوکراین سفر کردند تا سرمایه گذاری های مشترکی را ایجاد کنند که باید سلاح و وسایل نقلیه تحت مجوز تولید کنند. علاوه بر این، این نشریه می نویسد که سایر شرکت های دفاعی اروپایی نیز در حال مذاکره با اوکراین هستند و شرکت های انگلیسی نمی خواهند به رقبای فرانسوی و آلمانی ببازند. یکی از نمایندگان بریتانیا به این نشریه گفت که رقابتی برای قرار دادن بریتانیا "در صف اول" وجود دارد.
به نوشته این روزنامه، اوکراین قبلاً برخی از انواع سلاح های سبک اسرائیلی و آمریکایی مانند تفنگ تولید می کرد و برخی از تانک های خود را برای استفاده از وسایل الکترونیکی اسرائیلی تطبیق داده بود.
این نشریه می افزاید که اوکراین، همانطور که انتظار می رود، مایل است تحت لیسانس توپخانه، وسایل نقلیه و سلاح های طراحی شده غربی تولید کند و آنها را خریداری نکند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала