لاوروف: غرب اوکراین را برای جنگ ترکیبی با روسیه مسلح کرد

© Sputnik / Григорий СысоевИнтервью министра иностранный дел Сергея Лаврова генеральному директору медиагруппы "Россия сегодня" Дмитрию Киселеву (2 февраля 2023). Москвa
Интервью министра иностранный дел Сергея Лаврова генеральному директору медиагруппы Россия сегодня Дмитрию Киселеву (2 февраля 2023). Москвa - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.02.2023
عضو شوید
لاوروف به رئیس وزارت خارجه عراق گفت که چگونه غرب اوکراین را برای جنگ ترکیبی با روسیه مسلح کرد.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه گفت که در گفتگو با همتای عراقی خود، فواد حسین، حقایقی را بیان کرد که غرب اوکراین را برای جنگ ترکیبی با روسیه آماده می‌کند و برای تسلیح کی‌یف به توافقات مینسک نیاز است.
وی گفت: ما به درخواست وزیر درباره آنچه که در اطراف اوکراین اتفاق می‌افتد، که غرب سال‌هاست برای جنگ ترکیبی علیه فدراسیون روسیه آماده می‌کرد، اظهار نظر کردیم، نمونه‌های مشخصی ارائه دادیم که تأیید می‌کند که هدف برهم زدن توافقات مینسک و این اختلال وظیفه بود و اوکراین و غرب علناً همه کسانی را که آنها را امضا کردند به جز رئیس جمهور (ولادیمیر روسیه) پوتین، پذیرفتند.
لاوروف در ادامه مذاکره با وزیر خارجه عراق گفت: در اینجا ما حقایقی را ارائه کرده‌ایم که نشان می‌دهد هدف از برهم زدن این توافق‌ها ایجاد شرایط برای تسلیح اوکراین در برابر فدراسیون روسیه و همچنین هدف از بین بردن حقوق جمعیت روسی و روسی‌زبان دولت اوکراین بوده است.
مصاحبه لاوروف با اسپوتنیک در مورد اهداف عملیات ویژه و فشار های غرب - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.02.2023
مصاحبه لاوروف با اسپوتنیک در مورد اهداف عملیات ویژه و فشار های غرب + ویدیو
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала