پاسخ کرملین به اظهارات آمریکا در مورد ارسال گلوله های دوربرد به اوکراین

© Sputnik / Aleksey Nikolskyiدمتری پسکوف
دمتری پسکوف - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.02.2023
عضو شوید
پسکوف اظهارات پوتین در ولگوگراد را پس از گزارش هایی مبنی بر تحویل GLSDB به اوکراین یادآور شد.
به گزارش اسپوتنیک، در کرملین پس از بیانیه پنتاگون در مورد تامین راکت های دوربرد، به کی‌یف یادآوری شد که نباید بیانیه دیروز ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در ولگوگراد را فراموش کرد.
ایالات متحده روز جمعه بسته کمک نظامی 2.2 میلیارد دلاری به اوکراین را اعلام کرد. بسته کمک های نظامی جدید شامل پدافند هوایی، راکت های دوربرد برای HIMARS و پرتابه های دوربرد GLSDB است. پنتاگون اعلام کرد که ایالات متحده امکان استفاده از پرتابه های دوربرد را برای حملات در کریمه به اختیار کی‌یف می گذارد.
دیمیتری پسکوف، سخنگوی رهبر روسیه گفت: مهم است که بیانیه روز گذشته پوتین در ولگوگراد را فراموش نکنیم.
روز قبل پوتین گفت کسانی که انتظار دارند روسیه را در میدان نبرد شکست دهند، کشورهای اروپایی از جمله آلمان را به جنگ جدیدی با روسیه بکشانند، نمی‌دانند که "جنگ مدرن با روسیه برای آنها کاملاً متفاوت خواهد بود".
رهبر روسیه روز پنجشنبه تاکید کرد که فدراسیون روسیه تانک های خود را به مرزهای کشورهای غربی نمی فرستد، اما مسکو "چیزی برای پاسخگویی دارد و استفاده از خودروهای زرهی به این موضوع پایان نمی دهد."
Президент РФ Владимир Путин на встрече с ветеранами Великой Отечественной войны, жителями блокадного Ленинграда и представителями общественных патриотических объединений - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.02.2023
پوتین: روسیه توانایی پاسخ به تهدید کنندگان را دارد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала