پوتین: روسیه توانایی پاسخ به تهدید کنندگان را دارد

© Sputnik / Ilya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин на встрече с ветеранами Великой Отечественной войны, жителями блокадного Ленинграда и представителями общественных патриотических объединений
Президент РФ Владимир Путин на встрече с ветеранами Великой Отечественной войны, жителями блокадного Ленинграда и представителями общественных патриотических объединений - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.02.2023
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه درباره تهدید روسیه از سوی مقام های کشورهای جهان گفت، که فدراسیون روسیه توانایی پاسخ کسانی را دارد که روسیه را تهدید می کنند.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین در جریان سخنرانی در کنسرتی که به مناسبت هشتادمین سالگرد نبرد استالینگراد برگزار شد، گفت: روسیه چیزی برای پاسخ به کسانی که آن را تهدید می کنند، دارد.
رئیس دولت روسیه تاکید کرد، که نازیسم در شکل امروزین آن خطری برای کشور است. اکنون متأسفانه می بینیم که ایدئولوژی نازیسم در ظاهر امروزین خود دوباره امنیت کشور ما را تهدید می کند.
 Президент РФ Владимир Путин - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.01.2023
افسر استخبارتی امریکا: جهان باید از پوتین سپاسگزار باشد
رئیس جمهور روسیه افزود، که ما بار دیگر مجبور به دفع تهاجم غرب جمعی هستیم.
پوتین تاکید کرد، که در پاسخ به تهدیدها، روسیه با خودروهای زرهی کنار نخواهد آمد و همه باید این را درک کنند.
روسیه در 24 فیبروری 2022 عملیات ویژه ای را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه آن را هدف حفاظت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل‌کشی رژیم کیف قرار گرفته‌اند. به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که نازی زدایی و غیرنظامی سازی اوکراین انجام شود تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول جنایات خونین علیه غیرنظامیان در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
یادآوری می کنیم، که نبرد استالینگراد (17 جولای 1942 - 2 فیبروری 1943) یکی از بزرگترین نبردها در جریان جنگ بزرگ میهنی شد. در مساحتی حدود 100000 کیلومتر مربع گسترش یافت و بیش از 2.1 میلیون نفر در مراحل مختلف از هر دو طرف در نبردها شرکت کردند. شکست گروهی از نیروهای نازی که در جهت استالینگراد فعالیت می کردند به طور اساسی روند جنگ را تغییر داد و به منادی پیروزی ارتش شوروی بر مهاجمان آلمانی تبدیل شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала