توماس نیکلسون:طالبان هیچ شانسی برای به رسمیت شناخته شدن ندارند

© https://twitter.comتوماس نیکلسون، نماینده اتحادیه اروپا برای افغانستان
توماس نیکلسون، نماینده اتحادیه اروپا برای افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.02.2023
عضو شوید
توماس نیکلاسون فرستاده ویژه اتحادیه اروپا برای افغانستان می گوید که آنها نمی خواهند افغانستان "منزوی" شود، اما هیچ گزینه ای برای به رسمیت شناختن رژیم طالبان روی میز نیست.
به گزارش اسپوتنیک، توماس نیکلاسون در سفر خود به پاکستان با مقامات پاکستانی دیدار و بر تداوم همکاری های منطقه ای و بین المللی برای مردم افغانستان در این روزهای سخت توافق کرد.
توماس نیکلاسون، نماینده ویژه اتحادیه اروپا برای افغانستان، در جریان سفر سه روزه خود به پاکستان، روز جمعه در توییتر گفت که در مورد پیامدهای محدودیت های جنسیتی طالبان افغانستان که زنان را از همکاری با سازمان های غیر دولتی (NGO) منع می کند، صحبت کرده است.
وی همچنین بر تشکیل حکومت فراگیر و حمایت از حقوق مردم افغانستان، حقوق زنان و دختران و نیز حقوق اقلیت های دینی تاکید کرد.
نشست علمای طالبان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.02.2023
تحلیلگران امریکایی: حکومت طالبان همیشگی نیست
ممنوعیت اخیر اعمال شده توسط مقامات عملی افغانستان برای محدود کردن زنان از کار با سازمان های غیردولتی همزمان با بدترین وضعیت اقتصادی کشور در حال حاضر است - جایی که کودکان و زنان بیشترین آسیب را می بینند.
در همین حال، توماس نیکلاسون همچنین در مورد حمله تروریستی وحشیانه در مسجدی در پیشاور که جان صدها انسان بیگناه را گرفت، اظهار نظر کرد. وی گفت: "این حمله تروریستی زنگ ظهور مجدد تروریسم در افغانستان و کشورهای همسایه را به صدا در می آورد."
از زمان اعمال ممنوعیت بر کارمندان زن سازمان های غیردولتی، تعداد زیادی از سازمان های کمک رسان بازگشت کارگران زن خود را پیش شرط از سرگیری فعالیت های بسیار مورد نیاز خود در سراسر افغانستان قرار داده اند. عواقب این اقدام اخیر بر زندگی مردم عادی، به ویژه زنان و کودکان، قابل توجه بوده است.
بدتر از همه، ارسال کمک های بشردوستانه به مردم افغانستان در میان زمستان سخت به حداقل رسیده است، که تاکنون باعث مرگ صدها نفر و دام در سراسر افغانستان شده است.
Женщина в парандже идет по улице во время снегопада в Кабуле - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.02.2023
سردی هوا در افغانستان جان میلیون‌ها تن را به ‌خطر می‌اندازد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала