حقایق ناشی از آینده ناگوار اوکراین افشا شد

© AP Photo / Geert Vanden Wijngaertاتحادیه اروپا و اوکراین
اتحادیه اروپا و اوکراین - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.02.2023
عضو شوید
راوهالا، تحلیلگر سیاسی: اوکراین برای پیوستن به اتحادیه اروپا در آینده نزدیک غیر ممکن است.
به گزارش اسپوتنیک، امیلی راوهالا، تحلیلگر سیاسی واشنگتن پست می نویسد، علیرغم خواسته های کیف و وعده های سیاستمداران اتحادیه اروپا، بعید است که اوکراین در آینده نزدیک به اتحادیه اروپا بپیوندد.
در جریان سفر مقامات ارشد اتحادیه اروپا به کیف در هفته جاری، دولت اوکراین انتظار دارد برخی از خواسته های خود مانند تامین جت های جنگنده و سایر تسلیحات سنگین و همچنین عضویت در اتحادیه اروپا ظرف چند سال برآورده شود. اما به گفته این روزنامه نگار، سیاستمداران اروپایی تنها تلاش های اوکراین را ستایش خواهند کرد و خواستار اصلاحات بیشتر در داخل کشور خواهند شد.
Многоцелевой автомобиль повышенной проходимости ГАЗ-2330 Тигр на репетиции парада к 75-летию Сталинградской битвы - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.01.2023
قوای مسلح روسیه مانع انتقال تسلیحات نیروهای اوکراین شد
راوهالا گفت: "واگرایی عمیق بین امیدهای اوکراین و توانایی های اتحادیه اروپا به طور کامل نشان داده خواهد شد."
ناظر گفت که با ادامه جنگ، برخی از وعده های سیاسی و اقتصادی، به ویژه در مورد عضویت در اتحادیه اروپا، بسیار غیر واقعی به نظر می رسد.
به گفته سیاستمداران اتحادیه اروپا، علیرغم تلاش های رئیس جمهور ولودیمیر زلنسکی برای پاکسازی کشور از فساد و اشتیاق اورسولا فون در لاین برای "زندگی در رویای اروپایی" با اوکراینی ها، پیوستن این کشور به اتحادیه اروپا، اگر نگوئیم دهه ها، سال ها طول خواهد کشید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала