قوای مسلح روسیه مانع انتقال تسلیحات نیروهای اوکراین شد

© Sputnik / Kirill Braga /  مراجعه به بانک تصاویر Многоцелевой автомобиль повышенной проходимости ГАЗ-2330 "Тигр" на репетиции парада к 75-летию Сталинградской битвы
Многоцелевой автомобиль повышенной проходимости ГАЗ-2330 Тигр на репетиции парада к 75-летию Сталинградской битвы - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.01.2023
عضو شوید
مانع انتقال سلاح و مهمات به مناطق درگیری، از جمله مواردی که از سوی کشورهای ناتو تامین شده بود، مختل شد.
ه گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه گزارش داد که ارتش روسیه ضربه بزرگی به سیستم انرژی اوکراین وارد کرد و در عین حال حمل و نقل سلاح و مهمات برای نیروهای مسلح اوکراین را مختل کرد.
همانطور که در این بخش مشخص شده است، با کمک راکت ها و طیاره های بی سرنشین، می توان به تمام بخش های که چی در صنعت نظامی باشد یا هم حمل‌نقل را تضمین کند، ضربه زد.
وزارت دفاع تاکید کرد: "در نتیجه این حمله، انتقال سلاح و مهمات به مناطق درگیری، از جمله مواردی که از سوی کشورهای ناتو تامین شده بود، مختل شد."
خاطرنشان می شود که اقدامات ارتش روسیه امکان دخالت در کار شرکت های تولیدی برای ساخت و ترمیم تجهیزات نظامی نیروهای اوکراینی را فراهم کرد.
Мария Захарова во время еженедельного брифинга (22 декабря 2022). Москвa - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.01.2023
چرا غرب به رژیم کیف سلاح می فرستد؟
علاوه بر این، در منطقه سینکوو، خارکف، امکان از بین بردن مرکز رادار سیستم موشکی ضد هوایی اس-300 وجود داشت. در نزدیکی شچروو در جمهوری خلق دونتسک، واحدهای روسی یک انبار مهمات توپخانه نیروهای مسلح اوکراین را از بین بردند.
سیستم های دفع هوایی نیز به نوبه خود یک طیاره نظامی سوخو-25 اوکراینی را در منطقه وگلدار جمهوری دونتسک سرنگون کرد.
و همچنین 14 راکت دارای سیستم های راکت پرتاب چندگانه آلدر، اوراگان و هیمارس را در قلمرو لوگانسک، دونتسک و همچنین در مناطق خرسون رهگیری کردند.
علاوه بر این، نیروهای مسلح روسیه موفق شدند 11 طیاره بیدون سرنشین اوکراینی را در منطقه عملیات ویژه نابود کنند. تنها در یک روز، هوانوردی، نیروهای موشکی و توپخانه 79 واحد توپخانه را در مواضع تیراندازی، نیروی انسانی و تجهیزات نظامی در 102 منطقه هدف قرار دادند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала