آماده‌باش اسرائیل برای انتقام احتمالی ایران

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر کی قوی تر است – اسرائیل یا ایران؟
کی قوی تر است – اسرائیل یا ایران؟ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.01.2023
عضو شوید
نگرانی هایی مقامات امنیتی اسرائیل مبنی بر این که گردشگران، مقامات و سفارتخانه های اسرائیلی ممکن است هدف انتقام‌ تهران باشند.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه تایمز اسرائیل می نویسد که نیروهای امنیتی اسرائیل در حال آماده شدن برای اقدام تلافی جویانه احتمالی ایران پس از حملات اخیر به تاسیسات ایران هستند و در مورد زمان و چگونگی وقوع این اتفاق بحث می کنند.
خاطرنشان می شود که مقامات امنیتی اسرائیل جلساتی را برای بررسی احتمال حمله ایران به خاک دیگر کشورها برگزار می کنند. به اساس گزارش های شبکه تلویزیونی کان، در تل آویو همچنین نگرانی هایی وجود دارد که گردشگران، مقامات و سفارتخانه های اسرائیلی ممکن است هدف تهران باشند.
 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.01.2023
دلیل انفجار دیشب اصفهان از زبان مسئولان این شهر
قابل یادآوری است که یکشنبه شب انفجاری قوی شهر اصفهان در مرکز ایران را لرزاند. بعداً وزارت دفاع این کشور از تلاش ناموفق برای حمله به یکی از تأسیسات نظامی با استفاده از کوادروکوپتر با مواد منفجره خبر داد. یکی از طیاره های بیدون سرنشین سرنگون شد، دو فروند دیگر آنها در دام های دفاعی افتادند و منفجر شدند. در همان شب در شمال غربی کشور یک انفجار و آتش سوزی در یک کارخانه تولید روغن موتور رخ داد.
شبکه تلویزیونی الجزیره به نقل از یک مقام ایرانی گزارش داد که نشانه های اولیه حاکی از دخالت اسرائیل در حمله به اصفهان است. ژورنال وال استریت نیز به نقل از مقامات آمریکایی در این باره نوشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала