دلیل انفجار دیشب اصفهان از زبان مسئولان این شهر

© Photo
 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.01.2023
عضو شوید
یورش پهپادی دیشب بر اصفهان ایران تلفات جانی نداشته است.
به گزارش اسپوتنیک، معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان با اشاره به اینکه یورش پهپادی گذشته اصفهان تلفات جانی نداشت، گفت: تنها به سقف یکی از سوله‌های این مجموع خسارت جزیی وارد شده، اما در توانمندی و کار مجتمع خللی ایجاد نشده و اکنون این مجموع به کار خود ادامه می‌دهد.
 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.01.2023
حملات به اصفهان با استفاده از زیرپرنده ها صورت گرفته است

محمدرضا جان‌نثاری اظهار کرد: شب گذشته نزدیکای ساعت ۲۳:۳۰، چند ریزپرنده به یکی از مجتمع‌های کارگاهی وزارت دفاع در حاشیه شهر اصفهان یورش کردند، اما با پدافندی که در آن منطقه وجود دارد، یکی از آن ریزپرنده‌ها سرنگون شد و دو ریزپرنده دیگر نیز به تله پدافندی گرفتار و مجبور شدند خودشان را منفجر کنند.
یادآوری می کنیم، که پیش از این نیز وزارت دفاع ایران با نشر بیانیه ای نوشته بود: "شامگاه 28 جولای 2023 نزدیکای ساعت 23:30 (به وقت محلی) حمله ناموفق با بکارگیری از ریزپرنده به یکی از مجتمع‌های کارخانه های وزارت دفاع صورت گرفت و خوشبختانه با پیش بینی ها و تمهیدات دافع هوا صورت گرفته یکی از آنها مورد اصابت دستگاه دافع هوا مجتمع و دو فروند دیگر آنها توسط دستگاه دافع هوا کشف و منفجر شدند".
در این بیانیه تصریح شده بود: "خوشبختانه این تهاجم ناموفق تلفات جانی نداشته و آسیب جزیی به سقف کارخانه وارد نموده که به فضل الهی خللی در تجهیزات و ماموریت های مجموعه ایجاد نکرده است".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала