امریکا اجازه استفاده از تسلیحات هستوی را برای بازداشتن کوریای شمالی داد

© Photo / DoD / Lisa FerdinandoАмериканский флаг на здании Министерства обороны США в годовщину терактов 11 сентября, Вашингтон.
Американский флаг на здании Министерства обороны США в годовщину терактов 11 сентября, Вашингтон. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.01.2023
عضو شوید
سئول کوریای شمالی را به آمادگی برای آغاز جنگ متهم می‌کند، ، خواستار توقف فوری توسعه هستوی است و همسایه شمالی خود را به پاسخ سخت به این حمله تهدید می‌کند.
به گزارش اسپوتنیک، لوید آستین، رئیس پنتاگون در یک کنفرانس مطبوعاتی در سئول گفت که ایالات متحده آماده دفاع از کوریای جنوبی در برابر کوریای شمالی، از جمله با کمک سلاح های هستوی است.
وی گفت: "ایالات متحده قاطعانه به بازدارندگی متعهد است که شامل بسته کاملی از قابلیت‌های دفاعی موجود، از جمله قابلیت‌های متعارف و هستوی ما و همچنین دفاع موشکی است."
به گفته رئیس پنتاگون، سال گذشته "تعداد بی سابقه ای" تحریکات از سوی کوریای شمالی صورت گرفت. آستین و لی جونگ ساب همتای کره جنوبی او اقدامات پیونگ یانگ از جمله پرتاب موشک و تهاجمات اخیر طیاره های بی سرنشین را محکوم کردند. در پایان سال گذشته، کیم جونگ اون، رهبر کوریای شمالی گفت که کوریای شمالی قصد دارد قدرتمندترین نیروی هستوی استراتژیک جهان را بسازد.
Флаг Республики Корея в Сеуле - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.01.2023
کوریای جنوبی ممکن از اسرائیل سیستم ردیابی اشیاء هوایی بخرد
به گفته وی، برخورداری از "قدرت مطلق بی سابقه" به حفظ کرامت و حاکمیت جمهوری کمک خواهد کرد. برای این منظور، پیونگ یانگ به طور مداوم در حال آزمایش موشک هایی از انواع مختلف از جمله موشک های بالستیک است. به گفته ارتش جاپان و کوریای جنوبی، برخی از آنها ممکن است به ایالات متحده برسند.
سئول کوریای شمالی را به آمادگی برای آغاز جنگ متهم می‌کند، خواستار توقف فوری توسعه هستوی است و همسایه شمالی خود را به پاسخ سخت به این حمله تهدید می‌کند. سیستم دفاعی کوریای جنوبی از سه عنصر تشکیل شده است - KAMD سیستم حمله پیشگیرانه زنجیره کشتن است، KMPR سیستم دفاع موشکی "مجازات عظیم و تلافی جویانه" و DPRK به معنی پرتاب انبوه موشک در صورت حمله از سوی کوریای شمالی است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала