کوریای جنوبی ممکن از اسرائیل سیستم ردیابی اشیاء هوایی بخرد

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر Флаг Республики Корея в Сеуле
Флаг Республики Корея в Сеуле - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.01.2023
عضو شوید
کوریای جنوبی خرید سیستم ردیابی هواپیماهای اسرائیلی را بررسی می کند.
به گزارش اسپوتنیک، خبرگزاری یونهاپ به نقل از یک منبع نظامی گزارش داد، ارتش کوریای جنوبی در حال بررسی خرید سامانه تجسسی هوایی اسکای اسپاتر اسرائیل به عنوان بخشی از تلاش برای تقویت توان دفاعی خود برای مقابله با هواپیماهای بدون سرنشین کوریای شمالی است.
این منبع آژانس گفت: ارتش کوریای جنوبی پس از نفوذ پنج پهپاد کوریای شمالی به حریم هوایی این کشور در اواخر دسامبر، در حال بررسی خرید سامانه اسکای اسپاتر از شرکت اسرائیلی رافائل سیستم های دفاع پیشرفته است تا قابلیت های دفاعی خود را تقویت کند.
ساقط شدن یک پهباد در ایران  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.12.2022
رسانه های کوریای جنوبی از عبور پهپادهای کوریای شمالی از مرز خبر دادند
سیستم Sky Spotter برای شناسایی و ردیابی زودهنگام اشیاء هوایی از جمله هواپیماهای بدون سرنشین و همچنین بالون ها و کاغذپران ها که برای یورش های تروریستی استفاده می شوند طراحی شده است. ویب سایت سازنده اشاره می کند، که این سیستم قادر است چندین شی را به طور همزمان ردیابی کند، حتی آنهایی که دارای کارکرد پنهانی هستند.
سئول قصد دارد در هفته‌های آینده کارایی این سیستم را در مقابله احتمالی با پهپادهای کوریای شمالی، به‌ویژه در مقایسه با دیگر دستگاه‌های رادار و نظارت حرارتی بررسی کند و تصمیم بگیرد که آیا به طور رسمی درخواست خرید Sky Spotter را بدهد یا خیر.
پیش از این گزارش شده بود که پنج پهپاد کوریای شمالی در 26 دسامبر به کوریای جنوبی حمله کردند. ارتش کوریای جنوبی نتوانست آنها را سرنگون کند، پهپادها به کوریای شمالی بازگشتند یا از رادار ناپدید شدند. به گفته ارتش، این هواپیماهای بدون سرنشین در مقیاس کوچک بودند. بعداً مشخص شد که یکی از پهپادها حتی برای مدت کوتاهی وارد منطقه پرواز ممنوع P-73 با شعاع 3.7 کیلومتر در اطراف دفتر رئیس جمهور کوریای جنوبی در مرکز سئول شده و از نظر تئوری می تواند در آنجا شلیک کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала