ریابکوف: بازی عرضه سلاح به کی‌یف عواقب بدی خواهد داشت

© Thomas Peter / Pool Photo via APЗаместитель министра иностранных дел РФ Сергей Рябков
Заместитель министра иностранных дел РФ Сергей Рябков - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.01.2023
عضو شوید
ریابکوف: بازی بدبینانه با عرضه سلاح به کی‌یف برای کسانی که آن را بازی می کنند، پایان بدی خواهد داشت.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه در مصاحبه با خبرگزاری اسپوتنیک گفت: بازی‌هایی با عرضه سلاح به کی‌یف برای کسانی که آنها را بازی می‌کنند پایان بدی خواهد داشت.
ریابکوف گفت: بدیهی است که ایالات متحده نه تنها هدایت کننده اصلی این بحران اوکراین است، بلکه ذینفع اصلی آن نیز می باشد. از جمله، واشنگتن اوکراین را به عنوان محل آزمایش محصولات مجتمع نظامی-صنعتی خود می داند که در آن سیستم ها و روش های مختلف تسلیحاتی وجود دارد. استفاده از آنها آزمایش شده است، از جمله موارد مدرن و بسیار دوربرد، و همه اینها همانطور که می گویند برای مقاومت در برابر سلاح های روسی آزمایش می شود.
وی توضیح داد که آمریکایی‌ها با خروج تجهیزات نظامی از متحدان و ارسال "برای دفع" به زمین عملیاتی اوکراین، انتظار دارند قراردادهای چند میلیارد دلاری جدیدی را برای خرید محصولات نظامی خود بر اروپایی‌ها تحمیل کنند.
بازی خطرناک امریکا با ایران - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.01.2023
ریابکوف: ناتو درحال "زامبی سازی" کشورها است
معاون وزیر افزود: این یک بازی بدبینانه است که مطمئنیم برای کسانی که اکنون فداکارانه آن را انجام می دهند، پایان بدی خواهد داشت.
این هفته دولت آلمان پس از بحث و گفتگوهای طولانی با انتقال تانک های لئوپارد 2 به اوکراین موافقت کرد و قرار است دو گردان تشکیل شود و در مرحله اول شرکتی متشکل از 14 خودرو از سهام بوندسوره باشد. به گفته بوریس پیستوریوس، وزیر دفاع، تانک ها ممکن است در پایان ماه مارس وارد اوکراین شوند. جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده نیز اعلام کرد که دولت او سه دوجین M1 Abrams ساخت آمریکا را در اختیار اوکراین قرار می دهد. اما کاخ سفید بعداً تصریح کرد که ماه‌ها طول می‌کشد، احتمالاً تا پایان سال.
Leopard 2 немецкий основной танк - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.01.2023
کابینه آلمان تصویب کرد که تانکهای "لئوپارد 2" را به اوکراین بفرستند
در کی‌بف می گویند که نیروهای مسلح اوکراین به صدها تانک نیاز دارند. به گفته زلنسکی، تعداد خودروهای نظامی و زمان تحویل آنها نقش مهمی دارد.
روسیه بارها اعلام کرده است که کمک های نظامی غرب برای اوکراین نویدبخش نیست و تنها درگیری را طولانی می کند و حمل و نقل سلاح به هدف قانونی برای ارتش روسیه تبدیل می شود.
هزینه های نظامی ایالات متحده در مقابل 9 کشور برتر دیگر +‌ داده نمایی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.12.2022
چندرسانه ای
هزینه های نظامی ایالات متحده در مقابل 9 کشور برتر دیگر +‌ داده نمایی
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала