ریابکوف: ناتو درحال "زامبی سازی" کشورها است

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiyبازی خطرناک امریکا با ایران
بازی خطرناک امریکا با ایران - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.01.2023
عضو شوید
ریابکوف: ما به هیچ چیز از غرب نیاز نداریم، اما ناتو با قصه های ترسناک روس هراسانه کشورها را به زامبی تبدیل می کند
سرگئی ریابکوف معاون وزیر امور خارجه روسیه در مصاحبه با خبرگزاری اسپوتنیک گفت: روسیه به چیزی از غرب نیاز ندارد، اما ناتو با قصه های های ترسناک روسوفوبیک کشورهای همسایه را زامبی می کند.
ریابکوف گفت: ما به هیچ چیز از غرب نیاز نداریم. ما می‌خواهیم دست از سر ما بردارند. اما ناتو به نوبه خود، با پشتکار بسیار شدید که ارزش استفاده برای برنامه های کاربردی بهتری را دارد، پیوسته تا مرزهای روسیه خزیده و در عین حال کشورهای همسایه ما را زامبی می‌کند.
به گفته این دیپلمات، مسکو بارها درباره پیامدهای منفی چنین تصمیماتی هشدار داده است.
Заместитель министра иностранных дел России Сергей Рябков - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.01.2023
ریابکوف: فروپاشی استارت باعث تأسف عمیق امریکا خواهد شد
معاون وزیر خارجه روسیه افزود: ما از منافع مشروع خود در حوزه امنیت دست نخواهیم کشید و اجازه نخواهیم داد مردم روسیه آزرده خاطر شوند. آمریکایی ها هشدارهای ما را نشنیده و جدی نگرفتند، بلکه فقط به تحریک کی‌یف علیه روسیه از هر راه ممکن ادامه دادند.
روسیه از 24 فبروری عملیات ویژه نظامی در اوکراین را آغاز کرده است. ولادیمیر پوتین وظیفه آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد زورگویی و نسل کشی رژیم کی‌یف قرار گرفته اند" نامیده است. به گفته رئیس جمهور پوتین، هدف نهایی این عملیات، آزادسازی دونباس و ایجاد شرایطی است که امنیت خود روسیه را تضمین کند.
Генеральный секретарь НАТО Йенс Столтенберг во время пресс-конференции в Брюсселе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.01.2023
دبیرکل ناتو: راه صلح در اوکراین از طریق تامین تسلیحات است
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала