وزارت خارجه روسیه: غرب جنایت های کیف را نادیده و برای روسیه دادگاه پیشنهاد می کند

© Sputnik / Natalia SeliverstovaЗдание Министерства иностранных дел РФ в Москве
Здание Министерства иностранных дел РФ в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.01.2023
عضو شوید
وزارت خارجه روسیه درباره جهت گیری یک طرفه غرب درباره درگیری ها در اوکراین گفت: غرب برای فدراسیون روسیه "دادگاه" پیشنهاد می کند، اما متوجه جنایت کیف نمی شود.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد، که غرب با ایده‌های یک دادگاه غیرقانونی در برابر روسیه عجله می‌کند، اما درباره به دادگاه کشیدن کیف به خاطر بمباران درمانگاه های نووآیدار و نوایا کاخوفکا صحبت نمی‌کند، این تلاشی برای منحرف کردن توجه از مسئولیت خود و استانداردهای دوگانه است.
Официальный представитель Министерства иностранных дел России Мария Захарова - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.12.2022
وزارت خارجه روسیه: بیانیه های امریکا در نشست افریقا ناتوانی در گفت و گوی برابر را نشان می دهد
وزارت خارجه روسیه در بیانیه ای اعلام کرد: ""یک استاندارد دوگانه روشن وجود دارد. کشورهای غربی همراه با کیف، در پیوند با صحنه سازی تحریک آمیز "جنایت" ارتش روسیه در بوچا و ایرپن، که در واقع وجود نداشتند، عصبانی شدند. اما سرسختانه متوجه این جنایات نمی شوند، که رژیم نازی کیف با اقدامات وحشیانه غیرنظامیان را با سلاح های امریکایی، انگلیسی، فرانسوی و آلمانی می کشد. آنها با ایده ایجاد یک "دادگاه" غیرقانونی در برابر روسیه عجله می کنند، اما چیزی درباره نیاز به محاکمه رهبری و ارتش اوکراین برای جنایات روزمره آنها که در واقع آشکار است، چیزی نمی گویند. در پس چنین تاکتیک‌های ناشیانه تلاشی آشکار برای منحرف کردن توجه از مسئولیت خود در قبال موفقیت آنها وجود دار".
این وزارتخانه خاطرنشان کرد، که "غربی ها و کیف هیچ حق رسمی و اخلاقی نسبت به اتهامات پوچ ذکر شده در برابر ما ندارند".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала