وزارت خارجه روسیه: بیانیه های امریکا در نشست افریقا ناتوانی در گفت و گوی برابر را نشان می دهد

© Sputnik / Foreign Ministry of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر Официальный представитель Министерства иностранных дел России Мария Захарова
Официальный представитель Министерства иностранных дел России Мария Захарова - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.12.2022
عضو شوید
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت، که بیانیه های امریکا در نشست با افریقا ناتوانی در گفت و گوی برابر را نشان می دهد.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت، که ایالات متحده بیانیه های ضد روسی و ضد چینی در جریان نشست سران امریکا و افریقا نشان دهنده ناتوانی در برقراری گفت و گوی برابر و رقابت عادلانه است.
وب سایت این وزارتخانه در بیانیه ای اعلام کرد: یک بار دیگر واشنگتن ناتوانی خود را در گفت و گوی برابر و رقابت منصفانه نشان می دهد و تضمین هایش درباره آزادی انتخاب کشورهای افریقایی گواهی بر استانداردهای دوگانه است.
Официальный представитель Министерства иностранных дел России Мария Захарова во время брифинга в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.11.2022
واکنش زاخارووا به قطعنامه پارلمان اروپا: پارلمان اروپا را به عنوان پشتیبان نادانی به رسمیت بشناسیم
همان طور که زاخارووا خاطرنشان کرد، نمونه بارز آن "به اصطلاح پیش نویس قانون "مقابله با فعالیت های مخرب روسیه در افریقا" است که مجازات دسته جمعی را برای هرگونه همکاری با روسیه پیش بینی می کند.
او گفت: "چنین محدودیت آزادی های اساسی سیاسی و اقتصادی حکایت از رقابت ناعادلانه و تحمیل خام دستور کار غرب به دیگر کشورها دارد.
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه تاکید کرد: روسیه با دوستان افریقایی همبستگی دارد که علیرغم فشارهای بزرگ غرب از جمله تهدید به پایان دادن به حمایت مالی، موضع مستقلی را در درجه اول در شرایط پیرامون اوکراین اتخاذ می کنند.
وی افزود: مسکو از حق کشورها برای انتخاب شرکای سیاسی و اقتصادی خود، پیروی از ارزش ها و مسیر تمدنی خود بدون ترس از مجازات حمایت می کند. روسیه همکاری صادقانه، دوجانبه سودمند و برابر را بدون اقدامات تنبیهی و یکجانبه ارائه می دهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала