سخنان شولتس درباره جلوگیری از درگیری بین روسیه و ناتو

© AP Photo / Alessandra TarantinoМинистр финансов Германии Олаф Шольц прибывает на встречу министров финансов и здравоохранения G20 в Риме
Министр финансов Германии Олаф Шольц прибывает на встречу министров финансов и здравоохранения G20 в Риме - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.01.2023
عضو شوید
نخست وزیر آلمان گفت، که همه چیز باید انجام شود تا رویدادهای اوکراین به درگیری بین روسیه و ناتو تبدیل نشود.
به گزارش اسپوتنیک، اولاف شولتس نخست وزیر آلمان گفت، که سوگند خود را جدی می گیرد، بنابراین باید هر کاری انجام شود تا رویدادهای اوکراین به درگیری بین روسیه و ناتو تبدیل نشود.
شولتس در مصاحبه ای با روزنامه آلمانی Tagesspiegel در پاسخ به این پرسش که ترس او از تشدید تنش و واکنش هسته ای روسیه چقدر است، گفت: "نخست وزیر آلمان سوگند خود را جدی می گیرد، باید هر کاری انجام دهد تا (آنچه در اوکراین اتفاق می افتد) به جنگ بین روسیه و ناتو تبدیل نشود".
Солдаты немецкой армии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.01.2023
اوکراین ارتش آلمان را به فروپاشی رساند
نخست وزیر آلمان افزود: "ما از کسانی پیروی نمی کنیم که تقریباً به آلمان توصیه می کنند به جلو حرکت کند. ما همیشه با هماهنگی نزدیک بین المللی عمل می کنیم. هر تصمیم دیگری خطر تشدید تنش را افزایش می دهد و غیر مسئولانه خواهد بود".
دولت آلمان تصمیم دارد تانک های لئوپارد 2 آلمان را به اوکراین منتقل کند. آلمان قصد دارد دو گردان تانک تشکیل دهد. در مرحله اول، آنها قصد دارند 14 دستگاه لئوپارد 2 نوع A6 را از سهام بوندسوهر تهیه کنند.
یادآوری می کنیم، که روسیه پیش از این به دلیل ارسال جنگ افزارها به اوکراین یادداشتی برای کشورهای ناتو ارسال کرده بود. سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد، که هر محموله ای که حاوی جنگ افزار برای اوکراین باشد به یک هدف قانونی برای روسیه تبدیل خواهد شد. وزارت امور خارجه فدراسیون روسیه اعلام کرد، که کشورهای ناتو با ارسال سلاح به اوکراین "با آتش بازی می کنند".
دیمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور فدراسیون روسیه خاطرنشان کرد، که پمپاژ اوکراین با تسلیحات از غرب به موفقیت مذاکرات روسیه و اوکراین کمک نمی کند و تأثیر منفی خواهد داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала